ה'פגע וברח' בי-ם

סנדרוסי, הנאשם בהפקרת הילד החרדי בתאונה, אחרי שחרורו: "יש לי הרבה מה להגיד"

הנאשמים במעורבות בתאונה ברמות בה נהרג הילד בנימין ביגלאייזן ז"ל, בתגובה ראשונה ל'כיכר השבת', לאחר שחרורם מבית המעצר • וגם: השופטת סירבה לבקשתם לצאת מביתם לתפילת שחרית. צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים שחרר היום (שלישי) למעצר בית את הנאשמים במעורבות בתאונה בצומת רמות בה נהרג הילד בנימין ביגלאייזן ז"ל, ניסה 'כיכר השבת' לקבל את תגובתם הראשונה לכך, עם יציאתם מאולם הדיונים.

אתה רוצה להגיד משהו, אחרי תקופה כל כך ארוכה במעצר? שאלנו את סנדרוסי, וזה השיב: "יש לי הרבה מה להגיד, הרבה מה להגיד... אבל לא עכשיו".

בשלב זה שלף העציר המשוחרר בקבוק קולה, ולגם ממנו - לא לפני שבירך בקול 'שהכל נהיה בדברו'.

חברו, מאור גמליאל, שמר על שתיקה מוחלטת, ולא התייחס לשאלות. במקביל, בת משפחתו החרדית זעמה על הצילום, זינקה לעבר צלם 'כיכר השבת' ואטמה בידה את עדשת מצלמתו.

יצוין, כי השופטת, חגית מאק-קלמנוביץ', הסכימה לשחרור שני הנאשמים במעורבות בתאונת ה'פגע וברח' הקטלנית, תחת תנאים מגבילים דוגמת איזוק אלקטרוני שיוצמד לגופם כל תקופת שהייתם בבית.

כמו כן, נדחתה בקשת עו"ד משה סוחמי, פרקליטו של סנדרוסי, לאפשר להם לצאת מביתם כדי להתפלל שחרית בבית הכנסת.

"מדובר באנשים דתיים, זה לא פוכע בשום דבר שיתאפשר לו לצאת עם אביו - שהוא רב - לבית הכנסת שנמצא מטרים מביתו, לתפילת בוקר", טען עורך הדין.

אך השופטת כאמור דחתה את דבריו, ופסקה: "אינני סבורה שזהו הזמן והשלב המתאים להעלות בקשות להקלות נוספות".

כזכור, האישומים נגד השניים כללו, בין היתר, את העבירות הבאות: נגד סנדרוסי - הפקרה של הילד החרדי, לאחר שראה את מצבו האנוש בעקבות התאונה בה היה מעורב אך נמלט במקום להגיש לו עזרה; נגד גמליאל - 'חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה' ו'נהיגה מעל המהירות המותרת'.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר