מה עושים בחופש?

נמאס לכם מהים? כנסו לטרנד: חדרי בריחה וירטואליים!

מהו סוד הקסם של חדר בריחה שאפילו צה”ל ומערכת החינוך גייסו לשורותיהם? מהם החידושים האחרונים בתחום? ולאן צועד הדור הבא של חדרי הבריחה? הכל על הטרנד שחדר בהצלחה גם לתוככי המגזר (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

טרנד חדרי הבריחה כבר מזמן שבר את כל השיאים. זהו פתרון מושלם למשפחה החרדית שמחפשת בילויים כשרים מחד, אך מאתגרים מאידך.

חדרי הבריחה מהווים פתרון מצויין לבילוי כשר למהדרין שטומן בחובו גיבוש חברתי, עמידה במשימות, פיתוח החשיבה, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד כהנה וכהנה תכונות חשובות שרוקדות על שתי החתונות, גם מסיבות הנאה רבה למשתתפים וגם מנצלות את שעות הפנאי לשיפור ומיקוד החשיבה.

חדרי הבריחה הקיימים כיום מציעים מגוון הרפתקאות מרתקות לנוטלים בהם חלק, והם נתגלו כפתרון מושלם גם לימי גיבוש לעובדים, או לתכנית מרתקת למסיבות יום הולדת ואף לניצול מרבי של ימי החופשה והכל במרחק נגיעה וקרוב לכל מקום יישוב חרדי.

חדר הבריחה בנוי על פי משחקי המחשב מתחילת שנות ה- 90 בהם השחקן היה אמור למצוא רמזים ברחבי האיזור כדי להתקדם ולצאת למשימה הבאה.

על פי יסוד זה פותחו חדרי הבריחה סביב עלילה כל שהיא המגרה את דמיונו של המשחק באופן שהוא ממש נוטל חלק בעלילה המתרקמת לפניו ומתקדם אט אט תחת אילוצי הזמן כדי לחפש רמזים שיוציאו אותו להחדר אליו הוכנס יחד עם שאר חברי הקבוצה.

חדרי הבריחה בנויים עבור מספר משתתפים מוגבל כך שהוא פונה בעיקר לקבוצות המונות 3- 10 אנשים.

חברת סיקרטרום הירושלמית לקחה את חדרי הבריחה צעד אחד קדימה, מלבד מספר חדרי הבריחה אותם היא מתפעלת במרכז העיר ירושלים, לאחרונה הכניסה החברה את הטכנולוגיה הנקראת 'מציאות מדומה' גם לתחום חדרי הבריחה.

המשתתפים מרכיבים לעינהם את המשקפת הוירטואלית ומנסים לעמוד במשימות הסובבות כעת את כל החושים כולם.

סיקרטרום גם הוציאה את חדרי הבריחה למרחב הציבורי ובאמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת על מכשירי הטלפון מתבצע משחק במרחב הרחובות הירושלמיים המדמה אף הוא מעבר בין משימות שונות עד להגעה ליעד.

אז אם עוד לא סגרתם כרטיס טיסה ואת החופשה הקרובה אתם מתכננים לבלות בארץ, הנה לכם תכנית מושלמת לחוויה קייצית מדהימה.

כנסו לכאן ותתרשמו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר