"מה עשו לו רע?"

ח"כ גפני: בני גנץ צריך להעיף את יאיר לפיד

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תוקף את ח"כ יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', בשל סרטון ההסתה נגד החרדים: "מה הוא רוצה מהילדים שלנו? מה הם עשו לו רע שהוא כל כך שונא אותם?" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תוקף הערב (שני) את ח"כ יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', בשל סרטון ההסתה נגד החרדים: "מה הוא רוצה מהילדים שלנו? מה הם עשו לו רע שהוא כל כך שונא אותם?".

לדברי גפני: "אנחנו רגילים בהיסטוריה של העם היהודי שהיו כאלה שאמרו עלינו שאנחנו רוצים לקחת את כל הכסף של המדינה שאנחנו חיים בה.

"מכוון שמדובר פה ביהודי, ביאיר לפיד, אי אפשר לומר שזו אנטישמיות, אבל זאת הסתה במובן הכי נמוך של המילה. החרידם, לפי יאיר לפיד, רוצים לקחת את כל הכסף של המדינה, הלוואי שנקבל את מה שמגיע לנו בדין".

גפני הוסיף בדבריו הקשים: "מה הוא רוצה מהילדים שלנו, מהילדים החרדים, מהנשים החרדיות, מהמשפחות של החרדים. מה הם עשו לו רע שהוא כל כך שונא אותם?".

גפני קרא לבני גנץ לנתק את הקשר עם יאיר לפיד: "בני גנץ צריך להתנער ממנו, להתנער מהדיבורים שלו, אבל בעיקר - הוא צריך להעיף אותו"

כזכור, הסערה הפוליטית פרצה, בעקבות סרטון 'הכסף והחרדים' שפרסם לפיד, בו תוארה שיחה דמיונית בתוך קבוצת וואטספ פנימית בה כביכול חברים, בין היתר, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושותפיו מהמפלגות החרדיות, שמוצגים כמי שסוחטים ממנו את "כל הכסף שיש לישראל" בתמורה לחסינות עבורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר