פרסום ראשון

אחרי שחזור: השוטר שמשך בפאות - נחקר

חוקרי מח"ש הגיעו בשבוע האחרון לזירת ההפגנה בעיר בית שמש בה התרחשה התקרית הקשה. בהמשך נחקר השוטר שמשך את הפאות של מרדכי קרויזר, במהלך מעצרו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), הגיעו במהלך השבוע האחרון לרחוב בן איש חי בעיר בית שמש, זירת ההפגנה שעלתה לכותרות בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' של התיעוד בה נראה שוטר מושך באכזריות בפאותיו של מרדכי קרויזר.

קרויזר, שהגיש תלונה במח"ש, טען עוד לפני פרסום הסרטון בשיחה ל'כיכר השבת' כי מעצרו היה לשווא - שכן הוא כלל לא היה בין המפגינים, אלא עמד ליד רכב בחניית בניין מגוריו.

החוקרים הגיעו למקום על מנת לבחון את הטענות של קרויזר, ולהבין טוב יותר את אשר אירע שם באותו יום שישי.

בהמשך, גם השוטר שתועד מושך את הפאות, זומן לחקירה במח"ש, שם אישרו ל'כיכר השבת' כי הוא כבר נחקר וכי החקירה עדיין בעיצומה.

כזכור, בסרטון שנחשף ב'כיכר השבת', נראים רגעים חדשים ומזעזעים ממעצרו של קרויזר, כאשר בעודו מובל אל הניידת, כשסביבו מספר שוטרים - ולמרות שאינו מתנגד כלל למעצר וצועד יחד עם השוטרים תוך שידיו כבולות בידיהם ללא אזיקים, לפתע - אחד הבלשים מושך בחוזקה בפאותיו.

וכך, במשך שניות ארוכות, נראה הבלש מושך בפאותיו של מרדכי קרויזר כשראשו מתקפל בכאב ואינו מתנגד או נוקט בכל פעולה שהיא המצדיקה את ההתעללות האכזרית הזו - עד שהגיעו אל הניידת המשטרתית.

בשיחה עם "כיכר השבת", משחזר קרויזר בכאב: "הוא משך לי את שתי הפאות, זה היה אירוע מביש וכואב, אם הוא היה מושך עוד טיפה - הפאות שלי היו נקרעות. לא יכולתי לעשות כלום, גם לא להתנגד, כי אז היו אומרים שתקפתי שוטרים".

לדבריו, "הרגשתי נורא מבוזה, הרגשתי שהיהדות שלי בסכנה, לא חוויתי אירוע כזה שמושכים לי בפאות, זה היה כואב ומבזה. זה ניסי ניסים שהכל צולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר