כינוס ה'ראדינער'ס'

מאות בוגרי ישיבת 'ראדין' התכנסו • גלריה

תחת המותג "ראדינער", הזכור משנותיה הזוהרות של הישיבה הייחודית, התכנסו מאות בוגרי ישיבת 'ראדין' - נתניה, בראשות ראש הישיבה הגאון רבי דן מייזלס, לכינוס בוגרים. צפו (חרדים)

(צילום: דוד מנדלסון)

תחת המותג "ראדינער", הזכור משנותיה הזוהרות של הישיבה הייחודית, התכנסו מאות בוגרי ישיבת 'ראדין' - נתניה, בראשות ראש הישיבה הגאון רבי דן מייזלס, מחבר סדרת ספרי ההלכה "פתחי מגדים" ורבה של שכונת רמת בית שמש ג'2, לכנס בוגרים מיוחד והיסטורי.

את המעמד המיוחד פיארו בהשתתפותם כל רבני הישיבה לדורותיה, לצדם של הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת 'חברון' וחבר מועצת גדולי התורה; ורבה של מודיעין עילית, הגאון רבי מאיר קסלר, שכיהן כר"מ בישיבה עד להסתלקותו של אביו הגר"ש זצ"ל ומינויו כרב העיר תחתיו.

כמו כן נטלו חלק במעמד, רבני הישיבה דאז, הגר"י פטרוף, רב קהילת בני הישיבות - חפציבה, בית שמש; הגר"מ שלנגר, מנהל רוחני בישיבת מאור יצחק - חמד; הגר"י לייכטמן, הגר"ח דיקמן, הגר"ח גולדשמידט והגר"מ זילברברג, ארבעתם מחשובי התלמידי חכמים בבני ברק; הגאון רבי יהושע דוד רוזנברג, רבה של קרית נורדאו בנתניה; הגר"ח סטולר, מרבני העיר נתניה, והגאון רבי משה צוקר, מראשי ישיבת 'תורה אור'.

הגר"ד כהן והגר"מ קסלר נשאו דברים במעמד והרבו בשבחה של הישיבה שהצמיחה פירות טובים המפארים את הציבור החרדי בכל מקומות מושבותיהם, וזאת תחת הנהגתו החינוכית של הגרמ"ד מייזלס. במעמד השתתף גם מנהלה של הישיבה, עו"ד אברהם גוגיג.

האמן ובעל המנגן הנודע ר' משה ויינטרוב החזיר את כל המשתתפים ל"ימי ראדין" הנדירים, באמצעות "גראמען" מיוחד ומרתק, בו שזר את דברי ימיה של הישיבה בניגון נעים ושובה לב. מקהלת 'נריע' בניצוחו של החזן משה סלושץ הנעימה וליוותה את הערב המרגש בביצועים ווקאליים. את הערב המיוחד הנחה בטוב טעם בוגר 'ראדין' הרב דוד ברייטקופף.

המעמד נחתם בנאום נרגש של ראש הישיבה הגרמ"ד מייזלס, שהודה לכל מאות הבוגרים שגם לאחר שנים רבות זוכרים חסד נעורים ובאו להשתתף במעמד הנרגש, תוך הצבת יעדים להמשך שמירה על קשר, במגוון דרכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר