'ישי ורבינא בכיכר'

הפיגוע השפל; החרדים שהליכוד מחפש; מהותו של ט' באב

השר אלקין מהליכוד על פזילת מפלגתו לקולות החרדים; עו"ד איתמר בן גביר יורה צרורות בתוך נגמ"ש הימין; הפרשן הצבאי שולמן על הפיגוע; הרב זאב קצנלבוגן על צום ט' באב ופאנל פרשנים (כיכר TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה ביום חמישי, מדי שבוע, מגיש ישי כהן ועורך אבי רבינא.

אורחים באולפן

השר זאב אלקין מ'הליכוד' על ההסתה של איווט ליברמן ויאיר לפיד, על הקמת המטה החרדי בליכוד בניסיון לשכנע חרדים להצביע 'מחל' ועל השאילה האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יצליח להרכיב ממשלה?

יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר, על המחלוקת עם 'הימין המאוחד' וטענותיו נגד השר בצלאל סמוטריץ', על הסיכויים לעבור את אחוז החסימה ועל בקשתו לפסול את יאיר לפיד מלהתמודד לכנסת.

הרב זאב קצנלבוגן מדבר על צום ט' באב ומסביר איך כל יהודי יכול להרגיש את הרצון בביאת המשיח ובניית בית שלישי.

הפרשן הצבאי של עיתון 'משפחה', אליעזר שולמן, על הפיגוע הרצחני בגוש עציון, בו נרצח החייל, תלמיד הישיבה, דביר יהודה שורק הי"ד.

פאנל פרשנים

פאנל הפרשנים הקבוע; השבוע, עם העיתונאים דוד חכם, יקי אדמקר מ'וואלה ניוז' ואריה ארליך סגן עורך 'משפחה', שדנים בלהט על המלצות המשטרה נגד סגן השר יעקב ליצמן (רדיפה או צדק?), על מערכת המשפט והמשטרה (האם הצלחת החרדים נעצרת במכוון) וגם: מדוע החרדים שותקים להסתה של איווט ליברמן.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגיש העורך אבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר