6 דברים שכדאי לכם להוציא מארון הבגדים (ולא תתחרטו)

הו, ג'קט קטיפה סגלגל עם אבני חן. יתכן שהוא יחזור להיות עדכני ביום מן הימים, אבל עד אז, אין צורך שהוא ירקב בארון שלכם ויתפוס מקום חשוב + 5 פריטים שמוטב לפנות בהקדם האפשרי (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מחצאית הקומות המנוקדת עם העליונית התואמת, שקניתם לבת השש שלכם והיא לא לבשה מעולם ועד אותן חולצות טריקו ישנות ודהויות של הבנים, שתופסות מקום רב על המדפים - הארונות שלכם כנראה עמוסים בבגדים שאפשר להיפטר מהם עוד היום ולעולם לא להצטער על כך. לא יודעים מאיפה להתחיל? התחילו עם רשימת 6 הפריטים שלהלן:

1. פריטים שהיו טרנדיים לפני עידן ועידנים

כן, סבתא תמיד אומרת ש"הכל חוזר" והמודה משחזרת את עצמה, אבל גם לאופנה יש גבול. כן, אנו מסתכלים עליך, ג'קט קטיפה סגלגל עם אבני חן. ככל הנראה, הוא יחזור להיות עדכני שוב ביום מן הימים, אבל עד אז, אין צורך שהוא ירקב בארון שלכם.

2. תחפושות של פורים

תחפושת השוטר המאובקת שקניתם לפני חמש שנים כבר לא תבוא לידי שימוש, על מי אתם עובדים? אז קדימה, לגמ"ח. שם כבר ידעו מה לעשות איתה.

3. גרביים עם חורים

רבים מאיתנו מסרבים להגיד שלום לגרביים שמראים סימני בלאי. זה הזמן לנכש את האובייקטים הבעייתיים האלה, לבדוק מה יש לכם ומה חסר ולהחליט אם אתם צריכים לרענן את המלאי.

4. גרביים לא תואמים

בכל בית יש מגירה, קופסא או שקית עם כאלה. אם הגרב התואם לא הופיע תוך מספר חודשים, כנראה שהוא לעולם לא יעשה זאת. היפטרו מכל העודפים הבודדים הללו (או השתמשו בהם כדי להבריק את נעלי השבת).

5. נעליים לוחצות

לא משנה כמה הן יפות (או יקרות), אם זוג נעליים כל כך לא נוח, אתם תמיד תחליפו אותו לפני שתעזבו את הבית, אתם יודעים את זה. חבל על האנרגיות (והמקום).

6. בגדים "מוטיבציוניים"

נשים רבות (וגם כמה גברים חדורי מטרה שאנו מכירים) שומרים על בגדים שקטנים עליהם (ליתר דיוק - צרים), כתמריץ לרדת במשקל, אך פעולה זו יכולה למעשה להרתיע ותופסת מקום שיכול להיות ממולא בבגדים שתלבשו בפועל. היפטרו מבגדי "יום אחד" ובנו מלתחה שמתאימה לכם ושבוודאות משרתת אתכם בהווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר