יממה אחרי סיכול הפיגוע

תקרית נוספת בגבול רצועת עזה: מחבל פתח באש וחוסל

לוחמי צה"ל חיסלו מחבל פלסטיני שפתח באש לעבר כוח צה"ל בגבול הצפוני של רצועת עזה • המחבל זוהה על ידי תצפיות • טנקים פתחו באש לעבר עמדות חמאס • אין נפגעים (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חיילי צה"ל על גבול הרצועה (Hadas Parush/Flash90)

לוחמי צה"ל חיסלו, לפנות בוקר, (ראשון) מחבל פלסטיני שפתח באש לעבר כוח צה"ל בגבול הצפוני של רצועת עזה. המחבל זוהה על ידי תצפיות והלוחמים נערכו לאירוע, טנקים פתחו באש לעבר עמדות חמאס. בחסדי ה' לא היו נפגעים בקרב לוחמי צה"ל.

המחבל חוסל לאחר שפתח באש לעבר הלוחמים ובמקביל טנקים פתחו באש לעבר עמדות חמאס במרחב. בצה"ל מדגישים כי לא נשקפה סכנה לישובים הסמוכים.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר זיהו תצפיות צה״ל מחבל חמוש מתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. המחבל ירה לעבר לוחמי צה"ל. הלוחמים, שנערכו לאירוע בעקבות הזיהוי, פתחו באש לעבר המחבל.

"כמו כן, במהלך האירוע טנקים של צה"ל ביצעו ירי לעבר עמדות של ארגון הטרור חמאס במרחב. אין נפגעים לכוחותינו ולא גרם נזק".

כזכור, בשעות הבוקר של שבת קודש, בחסדי ה' נמנע פיגוע ענק על הגבול הדרומי ברצועה. תצפיות צה"ל זיהו מספר מחבלים אשר התקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. המחבלים היו מצוידים ברובי קלצ'ניקוב, רימוני יד ומטול RPG.

לוחמי צה"ל, שנערכו לאירוע בעקבות הזיהוי, פתחו באש לאחר שאחד המחבלים חצה את הגדר והרגו אותם. במהלך האירוע הושלך רימון על-ידי המחבלים. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים לכוחותינו ולא נגרם כל נזק.

דובר צה"ל רונן מנליס עדכן: "החוליה שאנחנו מוצאים, כולה חמושה בנשקים מסוג קלצ'ניקוב, ותיקים עם ציוד שנועד לחצות את הגדר, חטיפי אנרגיה ותמרים לאפשרות של שהייה מסוימת, RPG רימונים וצינור. כמו כן נמצא גם תיק רפואי שכרגע אנחנו בוחנים על מנת להבין אם לשימוש לעזרה הראשונה שלהם או משה אחר".

"סוכל פה פיגוע גדול מאוד. פיגוע שלא ניתן לקבוע אם נועד לפגוע בחיילים או אזרחים, אבל זה פיגוע גדול שסוכל בגדר", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר