דיין האמת

בגיל 84 - 'החלבן' נפטר: המקובל בן הרב חיים כהן זצ"ל

בשעות אחר הצהריים (שלישי) התקבלה הידיעה על פטירתו של המקובל הרב חיים כהן פרחיה זצ"ל - המכונה 'החלבן', וזאת לאחר שהיה במצב בריאותי קשה. בן 84 בפטירתו (בארץ)

'החלבן' הרב חיים כהן זצ"ל (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ברוך דיין האמת: בשעות אחר הצהריים (שלישי) התקבלה הידיעה על פטירתו של המקובל הרב חיים כהן פרחיה זצ"ל, המכונה 'החלבן', וזאת לאחר תקופה בה היה במצב בריאותי קשה.

בשבת קודש, לפני מספר חודשים פונה 'החלבן' מביתו בגבעתיים לאחר שהתמוטט ואיבד את הכרתו. הוא פונה לבית החולים 'תל השומר', שם אושפז כשהוא מורדם ומונשם.

עם צאת השבת התארגנו תלמידיו לתפילות לרפואתו על קברי הצדיקים, רבי שמעון בר יוחאי במירון, שמואל הנביא בירושלים והבבא סאלי בנתיבות.


כידוע, הכינוי 'החלבן' הוצמד לשמו של הרב בשל עיסוקו כמקים ומפעיל 'מחלבת דשן' שבאזור גבעתיים. את תורתו הוא העביר לשומעי לקחו בשיעורים שהוא מסר, בגמרא ובקבלה, בכולל 'השלום' בגבעתיים.

בעיצומו של חג השבועות בשנה שעברה, הידרדר מצבו של הרב, והוא אושפז בבית החולים, אך כעבור תקופה שוחרר לביתו לאחר שחלה הטבה במצבו הבריאותי.

היכולות המיסטיות המיוחסות לחלבן כמעט פעלו בעבר נגדו, כאשר לפני כשש שנים נכנס אדם לבית הכנסת בו הוא מתפלל, שלף סכין והתקרב אליו תוך שהוא צווח שהוא הולך לרצוח אותו. ברגע האחרון נהדף התמהוני בידי המתפללים, ובחקירתו במשטרה טען: "הרב לא מסכים להסיר ממני כישוף".

הלוויתו תערך בשעה 21:30 בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר