בהפרדה מלאה:

מספר שיא של ילדים בלונה פארק ביתרלנד בביתר עילית

כ-28,000 ילדים השתתפו בלונה-פארק המשודרג 'ביתרלנד' שהקימה עיריית ביתר עילית • במשך 4 ימים חגגו ילדי ביתר סביב עשרות מתקנים חדישים, מתנפחים, אטרקציות, ובמת מופעים מושקעת (תיירות, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

לצד זאת – השקיעה העירייה גם בשטחי הצללה נרחבים, מתחם קריאה ממוזג עם ספרי קומיקס ופופים לישיבה, נגישות לנכים וזמני כניסה מיוחדים לבעלי מוגבלויות * כ-120,000 כוסות שתייה קרה חולקו חינם בארבעת ימי הפעילות * רה"ע: "הבאנו לילדי העיר שעות ארוכות של הנאה, כל זאת ברמה גבוהה, ועל טהרת הקודש בהפרדה מלאה"

חג גדול לילדים: כ-28,000 ילדים הגיעו ל'ביתר לנד' - הלונה פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית – עבור ילדי העיר, אירוע חסר תקדים בו זכו ילדי העיר לכניסה חינם אל כל המתקנים.

הלונה פארק המתקדם, שמופעל בביתר כמדי שנה, הורחב לארבעה ימי פעילות רצופים, בהפרדה מלאה – יומיים לבנים ויומיים לבנות. הוא נערך בגבעה א', צמוד לאולם האודיטוריום העירוני, ששימש מקום ממוזג עבור ההופעות השונות ופעילויות נוספות.

כמדי שנה, גם השנה שודרג הלונה פארק במספר ובסוגי המתקנים, עם עשרות מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים מגוונים, טרקטורונים חשמליים, חוות מתנפחים, מתקנים אתגריים, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום סיפק שעות ארוכות של פעילות והנאה לילדים.

מופעים ואולם קריאה

חלק חשוב בפעילות הייתה בימת מופעים שפעלה באודיטוריום העירוני הצמוד הממוזג, בה הופיעו אומנים שונים בסדרת הופעות רצופות מדי יום, וכן מתחם 'קומידיל' לחובבי הקריאה – ספריית קומיקס, בה ישבו הילדים על גבי פופים רכים, וקיבלו ספרי קומיקס לקריאה. במקום גם הושמעה מוזיקה חסידית משובחת לאורך כל שעות הפעילות, מה שהוסיף לאווירת ההפנינג החגיגית של האירוע.

בעירייה ביתר מבקשים לציין לטובה את משרד הפריפריה, נגב גליל שהעניק תמיכה לקיום הלונה פארק, כמו גם מפעל הפיס, שתמך אף הוא והשתתף במימונו.

צל, שתיה ונגישות לנכים

על רקע החום ובמסגרת השדרוגים מהשנים שעברו, הגדילה השנה העירייה את כמות השטחים המוצללים, וכן חולקה שתייה קרה חינם ללא הגבלה. כ-120,000 כוסות שתייה חולקו במהלך ארבעה ימי הפעילות, באמצעות משאית שתייה קרה ששכרה העירייה.

כבשנים עבורו, כחלק מעדיפות הגבוהה שמעניקה העירייה לילדים בעלי מוגבלויות, ניתן דגש גם על הנגשת הלונה פארק לילדים בעלי מוגבלויות, שזכו אף הם להשתתף בחוויות וליהנות ככל הילדים האחרים.

שעות פתיחה מיוחדות ניתנו עבור מאות ילדי משפחות החינוך המיוחד של ארגון "בינינו" הפועל בשיתוף לשכת רה"ע, וכן עבור ילדים בעלי מוגבלויות, משפחות יתומים ואלמנות של "ביתר פמילי", וילדי משפחות מתנדבי ארגוני ההצלה והחסד.

לדברי רה"ע מאיר רובינשטיין, "הלונה פארק הוא שיא של סדרת פעילויות הקיץ שמשקיעה העירייה לטובת תשובי העיר, בהשקעה של מיליוני שקלים. הבאנו לילדי העיר שעות ארוכות של הנאה, כל זאת ברמה גבוהה, ועל טהרת הקודש בהפרדה מלאה. תודה לשר הפנים הרב אריה דרעי על תמיכתו באמצעות המשרד לחיזוק הפריפריה, וכן למפעל הפיס, שהעניק גם הוא את תמיכתו ללונה פארק. בעזרת ה', נמשיך להגדיל ולהעצים את סל התרבות החרדית"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר