חוזרים ללימודים: היכן הכי שווה לקנות ציוד לבית הספר

אם אתם הורים לילדים, החופש הגדול הוא עסק יקר ומיד אחריו מגיע פרויקט יקר לא פחות: החזרה ללימודים. השווינו בין ארבע רשתות שיווק מובילות ובדקנו היכן כדאי לרכוש ציוד לבית הספר במחיר הזול ביותר (צרכנות)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הקייטנות, הבריכה, הטיולים - החופש הגדול הוא נטל כלכלי רציני על ההורים ולקראת סופו מגיעות גם הקניות ללימודים. כדי להקל עליכם במעט, ערכנו השוואה בין ארבע רשתות מובילות ובדקנו באיזו מהן תוכלו לרכוש ציוד לבית הספר במחיר הזול ביותר.

יצרנו סל קניות בסיסי שמתאים לכיתות היסודי וכולל את הפריטים הבאים: 10 מחברות 10 שורות, 2 מחברות חשבון חכמות, 10 תיקיות עם חזית שקופה לדפי עבודה, חבילת שמרדפים (ניילוניות), חבילת עטיפות למחברות, 3 גלילי עטיפה שקופים לספרים, חבילת מדבקות למחברות וספרים, חבילת עפרונות רגילים, מחק, מחדד, סרגל קטן, מספריים, דבק סטיק, 4 מרקרים, חבילת טושים וחבילת צבעי פסטל.

שימו לב שהסל אינו כולל תיקים וקלמרים שלרוב אינם זולים. כמו כן, בחרנו בפריטים "פשוטים" ולא ממותגים אשר מקפיצים את מחיר המוצר בפער משמעותי שיכול להגיע למאות אחוזים.

הרשתות המשתתפות: קרביץ, אופיס דיפו, גרפוס, YOLO - יולו

המחיר ברשתות עבור הסל הבסיס לכיתות היסודי בדירוג מהזול ליקר ביותר:
קרביץ: 114.2 שקלים
אופיס דיפו: 132.2 שקלים
גרפוס: 145.34
YOLO - יולו: 148.8 שקלים

האותיות הקטנות:

בקרביץ מצאנו את כל הפריטים שהגדרנו בסל הבסיס, במחירים נוחים ואף מגוון גדול של דגמים בכל קטגוריה. עם זאת, כיוון שהרשת עובדת בשיטת הזכיינות, ישנם סניפים שלא מעודכנים במחירי הרשת או בעלי תמחור שונה.

אופיס דיפו הצטיינה במכירת פריטים במארזים גדולים שיכולים לחסוך לכם לטווח הרחוק ולהוות "סליק" ביטחון למשך השנה. אולם הן באופיס דיפו והן בגרפוס התקשינו למצוא מוצרים שמתאימים לתלמידים בכיתות הנמוכות, כמו צבעי פסטל או חבילת עטיפות למחברת.

YOLO - יולו בהגדרתה חנות למוצרים של פאן והדגש בה הוא על ניראות או כמו שהם קוראים לזה באתר החנות "ציוד קסום לבית הספר". במילים אחרות, אולי תמצאו שם פריטים מדליקים, אך המחיר בהתאם. בנוסף, לא מצאנו במקום תיקיות לדפי עבודה, שמרדפים (ניילוניות), עטיפות למחברות וגלילי עטיפה לספרים.

לפני שאתם פונים לערוך את הקנייה הגדולה ברשתות שמציעות מבצעים והנחות, כדאי לבדוק את החנויות הקטנות והסופרים שבקרבתכם שקופצים גם הם על הרכבת ואפשר למצוא בהם מחירים אטרקטיביים לא פחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר