ילדי הדיאליזה והנפרולוגיה נפשו במחנה קיץ

מחנה קיץ לילדים מטופלי דיאליזה ומושתלי כליה שערכה עמותת "תקווה ומרפא" הסתיים בהצלחה אדירה. הילדים נפשו והשתתפו בחוויות רבות שלא יישכחו מהם עוד זמן רב (חרדים)

הילדים במטוסים (צילום: באדיבות תקווה ומרפא)

מחנה נופש מיוחד לילדים מטופלי דיאליזה ונפרלוגיה מביה"ח שניידר ושערי צדק הסתיים בימים אלו בהצלחה רבה מעל ומעבר למשוער. המחנה נערך ע"י עמותת "תקווה ומרפא" המלווה את הילדים החולים במשך כל ימות השנה בכל תחומי החיים.

במחנה זה זכינו לשיתוף פעולה מרגש למען הילדים, אליו נרתמו מר שלום אשכנזי מנכ"ל מלון לביא ומר מרק ואלך מנכל מלון כינר ובכך בילו הילדים בחוויה מפנקת כל כך ,לילה אחד במלון לביא ולילה אחד במלון כינר.

מר שלום אשכנזי בעצמו אף תרם כליה לאדם שלא הכיר וסיפר על כך לילדים ובכך נסך בהם תקווה.

צוות ההדרכה שהוציא את המחנה מהכוח אל הפועל סיפר מחוויותיו, "במהלך החודש שלפני המחנה חווינו את הצפייה של הילדים ואת ספירת הימים. ראינו את הציפייה בעיניהם, שמחתם הגואה בעת היציאה, ויותר מכך ראינו אותם שבים למחלקות הדיאליזה אחרי שלושה ימים עמוסי חוויות- כשהם מחוזקים בנפשם, עם כח ורצון להמשיך להתמודד ולהתגבר עם חיוך שלא ישכח!".

"מרגש היה לראות את הילדים שטים בקייקים. לחלק מהילדים ישנו צינור המחובר ישירות ללב ודרכו מקיימים את טיפולי הדיאליזה. את הצינור אסור להרטיב את וכל פעלה יומית פשוטה הופכת להיות מסובכת. בקייקים נתנו להם את החוויה הכי קרובה לשהות במים, כשכל ילד חבש את הצינור בצורה מיוחדת ששמרה עליו בפני רטיבות וכך יכלו הילדים ליהנות בלי חשש ופחד בקייקים", סיפר אחד מהמדריכים.

הילדים חזרו לשגרת בית החולים לאחר המחנה, אך הם לעולם לא ישכחו את המלון, האטרקציות והשמחה שהייתה להם במחנה. מחנה שכזה הוא בגדר חמצן הכרחי לילדים, הוא זה שנותן להם את הכח להמשיך, הוא זה שמלכד אותם למשפחה אחת גדולה ותומכת, והוא זה שנוסך בילדים כוחות להמשיך, להיאבק ולהתגבר על כל הקשיים העומדים בפניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר