תגובה מקוממת

אורחים התלוננו; המלון האשים את החרדים

"זו תחנה מרכזית לא בית מלון", טען אחד האורחים שהגיע לנפוש במלון 'רויאל' בים המלח. הנופשים לא קיבלו חדרים שהזמינו, החדר אוכל לא תפקד והמקום היה מלוכלך (חרדים)

מלונות בים המלח (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

בתגובה לכתבה ששודרה בחדשות 12 עם תלונות של נופשים על התנאים בהם נתקלו במלון 'רויאל' ים המלח, בחרו מטעם המלון להגיב נגד... הציבור החרדי שלדברי המלון בעל "דרישות מאד גבוהות".

בסרטונים ששודרו בחדשות 12 ניתן היה לראות בין היתר, כי אנשים ממתינים שעות כדי לקבל את החדר שהזמינו ועליו שילמו ממיטב כספם.

בנוסף, גם כאשר נכנסו לתוך החדרים, הופתעו לגלות כי חלקם לא היו נקיים, היו אורחים שקיבלו מיטות ללא סדינים, בחדר אחר לא היה סבון ומגבות, וגולש אחר תיעד הצפה באמבטיה.

וזה לא נגמר בחדרים: בתיעוד של אחד הגולשים נראה תור ארוך של נופשים ממתינים להיכנס לתוך חדר האוכל, אך האורחים לא מורשים להיכנס לחדר האוכל ולא ניתן להם שירות.

אחד האורחים במלון אמר לחדשות 12: "אנשים משלמים ולא מקבלים שירות זה פשוט ביזיון. זו תחנה מרכזית לא בית מלון".

עמיחי שהגיע עם משפחתו לנפוש במלון סיפר: "הגיעו היום כמויות של אנשים שהמלון לא יכול לעמוד בכמות הזו. קיבלנו חדרים רק כעבור 4-6 שעות של המתנה ויש כאלה שקיבלו עוד יותר מאוחר. המקום היה מלוכלך וחלק מהחדרים לא התפנו בכלל".

עמיחי הוסיף כי "אנשים סגרו חדרים מסוימים ולא קיבלו אותם בסוף ויש כאלו שהזמינו שני חדרים וקיבלו רק אחד. החדר אוכל זוועה הכל מלוכלך, מגעיל, אין צלחות ואין שירות. אנשים מחכים שעתיים בחוץ וכשנכנסים אין מקום ואין אספקה".

"כל מי שניסה להסריט ולצלם תקפו אותו ומחקו לו את התיעוד. הזמינו לפה משטרה. בקיצור גועל נפש. אין מזרנים כמו שצריך אין מיטות כמו שהזמינו הכל מגעיל, אין כוח אדם, אנשים רצו לדלפק כדי לבטל את זה ולא היו מוכנים להחזיר את הכסף".

הוא סיפר, כי "הנציגים של המלון אמרו 'מי שלא מתאים לו שילך לביתו. כסף וביטולים לא יהיו'. במשרדים האחראית לא רצתה לדבר איתנו. אנשים תקועים עם הבטחות וכספים ששולמו ולא קיבלו מענה ושירות".

בתגובה, בחרו ב"מלון רויאל ים המלח" להאשים את החרדים. בתגובה לחדשות 12 מסרו: "האורחים קיבלו שרות הכי טוב שאפשר, אוכל ברמה, ופעילות ברמה סביב השעון. הציבור החרדי בעל דרישות מאוד גבוהות והפרטים שנמסרו לא נכונים. חבל שכך. העובדים עבדו ונתנו מעצמם מעל ומעבר. יש חדרים שהוזמנו המותאמים לזוג פלוס 2, ובפועל הגיעו זוג פלוס 6. כל היום מבקשים סידורי חדרים, תוספת מיטות ברמה לא הגיונית, מכיוון שהגיעו מעבר למה שדיווחו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר