למרות האשמות חריפות

בווילה בספסופה: אריה דרעי הזמין את פרוש לפגישת פיוס

למרות שהאשים אותו ברמז ב"תפירת תיקים" נגדו, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הזמין את יו"ר 'שלומי אמונים', סגן השר מאיר פרוש, לפגישת פיוס בווילה המשפחתית בספסופה • כל הפרטים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רובינשטיין, דרעי ופרוש בווילה בספסופה, היום (צילום: ללא קרדיט)

למרות שהאשים אותו ברמז, ב'תפירת' התיקים בסבב הקודם של החקירות נגדו בשנות ה-90, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הזמין הבוקר (חמישי) את יו"ר 'שלומי אמונים', סגן השר מאיר פרוש, לפגישת פיוס בווילה המשפחתית במושב ספסופה שבצפון.

דרעי ופרוש נועדו במשך שעה ארוכה במרפסת הבית, כשלצידם ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובנשטיין, מי שנחשב למספר 2 ב'שלומי אמונים'.

היריבות בין דרעי לפרוש החלה עוד בקדנציה הקודמת של דרעי בש"ס, ומאז דרעי 'סוחב מטען' על כך שלתחושתו משפחת פרוש היא זו שגרמה לפתיחת החקירה נגדו. במערכת הבחירות לרשויות המקומיות, בה ישראל פרוש ניצח בפעם השניה את ש"ס באלעד, דרעי רמז במספר נאומים על טענתו שה'פרושים' הביאו לחקירה.

יצוין כי דרעי קרא לפרוש לפגישה למרות המתיחות האחרונה כשבשיאה סיעת 'שלומי אמונים' לא הסכימה לתנאי של דרעי שלא לצרף את חבר מועצת עיריית אלעד אבי דיין לקואליציה באלעד.

גורמים המעורים במשא ומתן לשלום אמרו ל'כיכר השבת' כי "הפגישה יצאה לדרך לאחר פגישה בין דרעי לראש עיריית ביתר עילית, שם השניים שוחחו לראשונה על האפשרות לקיים פגישה ראשונה בין דרעי לפרוש. התקווה של הצדדים שהפגישה הזו תוביל לשיח אמיתי בין שניים מהבכירים בפוליטיקה החרדית".

כזכור, בבחירות האחרונות היריבות בין השניים הגיעה לשיאים חדשים, בין היתר דרעי אישר לפרסם הודעה רשמית וחריפה נגד פרוש, מטעם סיעת ש"ס, בה נאמר: "של נעלך מעל רגלך מר פרוש! מי אתה שכולך עסקנות של אינטרסים כבוד והקצאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר