"משתמט, לך מהמדינה"

תוצאות ההסתה; הקצין החרדי הותקף. צפו

ישראל הירש, קצין חרדי במיל', הגיע ביום שישי לקניות בקניון 'שרונים' בעיר הוד השרון, ולטענתו תושבת העיר תקפה אותו מילולית וכמעט דרסה אותו, רק בשל היותו חרדי (חדשות, ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ישראל הירש, קצין חרדי במילואים, הגיע ביום שישי לקניות בקניון 'שרונים' בעיר הוד השרון, ולטענתו תושבת העיר תקפה אותו מילולית וכמעט דרסה אותו עם רכבה, רק בשל היותו חרדי.

בסרטון שפרסם הירש ברשתות החברתיות הוא סיפר על אשר אירע: "כזה דבר עוד לא קרה לי, כנראה בגלל שאני לבוש כחרדי, מישהי הרשתה לעצמה כמעט להיכנס בי עם הרכב ולצעוק לי 'ימשתמט לך מהמדינה שלנו'".

בהמשך סיפר בכאב: "אני שירתתי בצבא שירות מלא. חבל שמגיעים למקרים כאלה בגלל הסתה פרועה של גורמים כאלו ואחרים לקראת הבחירות. עם ישראל באו נעצור את זה כאן לפני שנגיע למקומות יותר גרועים. כואב לי הלה שזה מה שאני אמור לחוות כאן במדינת ישראל".

הירש התגייס לחטיבת הצנחנים שם כאמור שירת שרות מלא וכיום הוא קצין במילואים בסיירת חרוב בתפקיד רב צבאי. בנוסף הוא מתמחה במשפטים לקראת בחינות הסמכה של לשכת עורכי הדין.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר ישראל הירש: "בשבועות האחרונים, החברה הישראלית עדה להסתה פרועה, לשון הרע והוצאת דיבת הציבור החרדי רעה, על ידי מספר גורמים במערכת הפוליטית הישראלית. אותו שיח, מוביל לקרע רחב ברחוב הישראלי. אותה הסתה, מובילה לפגיעה חמורה במרקם החיים הישראלי. אותם גורמים, מובילים אותנו למלחמת אזרחים".

לדבריו: "סעיף 4 לחוק איסור לשון הרע, התשכ"ה 1965-, שעניינו לשון הרע על ציבור, קובע: "לשון הרע על חבר בני אדם או על ציבור כלשהו שאינם תאגיד, דינה כדין לשון הרע על תאגיד, אלא שאין בה עילה לתובענה אזרחית או לקובלנה, ולא יוגש כתב אישום בשל עבירה לפי סעיף זה, אלא על ידי היועץ המשפטי לממשלה או בהסכמתו". בעקבות המקרה הנ"ל, אני ועוד מספר חרדים המתמחים במשפטים נפנה ליועמ"ש בדרישה להשתמש בסמכותו ע"פ חוק איסור לשון הרע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר