מעצרים וחיפושים

הצבא במצוד אחר המחבלים שרצחו את רינה שנרב הי"ד

לוחמי צה"ל המשיכו, במהלך השבת, את המצוד אחר המחבלים שהניחו את המטען במעיין הסמוך ליישוב דולב והביאו למותה של רינה שנרב הי"ד. שלושה נעצרו. צפו בתיעוד מהמרדף (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל המשיכו, במהלך השבת, את המצוד אחר המחבלים שהניחו את המטען במעיין הסמוך ליישוב דולב והביאו למותה של רינה שנרב הי"ד. שלושה נעצרו, אך הם אינם חשודים בהנחת המטען.

במרכז המאמץ מעורבים אנשי השב"כ, שמנסים לסייע במידע מודיעיני בכדי להשיג קצה חוט על זהות המחבלים. כאמור, במסגרת המצוד בוצעו מספר מעצרים, העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

בנוסף, הבוקר קיים מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ערן ניב, הערכת מצב בשטח יחד עם מפקד חטיבת "אפרים", אלוף-משנה יפתח נורקין ובכירי שב"כ.

במסגרת הערכת מצב הוחלט לתגבר את הכוחות באזור יו"ש מחשש לפיגועי חיקוי והנחת מטענים בסביבת מטיילים.

בתוך כך, בבית החולים 'הדסה עין כרם' מדווחים כי מצבו של דביר, אחיה של רינה הי"ד שנפצע גם הוא בפיגוע, משתפר ולאחר ניתוח שעבר הבוקר הוא התעורר ונמצא, ב"ה, בהכרה מלאה.

האב, הרב איתן, סיפר לפני כניסת השבת: "זה היה מטען צד גדול. שמעתי את דביר צועק, ואני צעקתי 'רינה, רינה'. רציתי לחשוב שאני חולם אבל אחרי שראיתי את רינה הבנתי שאני לא. אני מרגיש בסדר. יש לי רסיס תקוע בבטן אבל אני מרגיש טוב. רינה הצילה את כולנו. היא מתה מות גיבורים. הפנים שלה היו שלמים. נתתי לה נשיקה ואמרתי לה: 'אנחנו נהיה חזקים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר