"במבנה איראני"

צה"ל חשף: אלו היעדים שהותקפו בסוריה

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, התייחס היום לתקיפה החריגה של צה"ל כנגד כוח איראני בסמוך לדמשק שבסוריה: "נחנו ממשיכים במאמץ לעצור את ניסיונות כוח קדס" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
היעדים שהותקפו (צילום: דובר צה"ל)

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, התייחס היום (ראשון) לתקיפה החריגה של צה"ל כנגד כוח איראני בסמוך לדמשק שבסוריה: "נחנו ממשיכים במאמץ לעצור את ניסיונות כוח קדס".

לדבריו: "הלילה סיכל צה"ל הודות לפעולה מודיעינית מאומצת פיגוע איראני ונמנעה פגיעה בשטח ישראל. שלוחיה של איראן בסוריה ניסו בימים האחרונים לשגר רחפני נפץ לשטח ישראל. מעקב מודיעיני חשף את היערכות החוליה במבנה איראני, בהובלת סולימאני, ואפשר את סיכול נסיון הפיגוע".

האלוף הימן הוסיף כי: "כוח קדס ממשיך במאמצים לדרדר את היציבות באזור. אנחנו ממשיכים במאמץ לעצור את ניסיונות כוח קדס לפגוע בישראל ובאזרחיה".

בתוך כך, צה"ל חשף בצהריים את יעדי הטרור שהותקפו הלילה בכפר עקרבה, דרום מזרחית לדמשק. "היעדים שימשו את כוח קדס האיראני לתכנון והפעלת מתווה פיגוע הרחפנים החמושים, שסוכל הלילה וכוון לעבר שטח ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

לדברי דובר צה"ל, הכוח האיראני השתכן בווילה יוקרתית ומגודרת כאשר כוח קודס שילמו על השימוש במקום, שם הסתירו את רחפני הנפץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר