"החלטה נועזת"

נתניהו מגיב: "הבא להורגך - השכם להורגו"

ראש הממשלה קיים סיור והערכת מצב בצפון והתייחס לסיכול המוצלח של הניסיון האיראני לבצע פיגוע בעזרת רחפנים. "אנחנו נחשוף הלאה כל ניסיון של איראן לתקוף אותנו" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: רועי אברהם, לע"מ)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים היום (ראשון) סיור ביטחוני בצפון והערכת מצב עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד צפון ובכירים נוספים.

לדברי נתניהו, "הבא להורגך - השכם להורגו. במאמץ מורכב של מערכת הביטחון אנחנו חשפנו שכוח קודס של איראן שלח יחידה מיוחדת של פעילים שיעים לסוריה, כדי להרוג ישראלים בגולן באמצעות רחפני נפץ".

"אני מבקש להדגיש - זו יוזמה של איראן, זה פיקוד של איראן, וזה בשליחות של איראן".

ראש הממשלה הוסיף, "בהחלטה נועזת ובפעילות מבצעית ומודיעינית מושלמת של צה"ל אנחנו הקדמנו אותם וסיכלנו את הפיגוע הזה, מנענו פיגועים קשים".

"אנחנו נחשוף הלאה כל ניסיון של איראן לתקוף אותנו וכל ניסיון שלה להסתתר מאחורי תירוצים כאלה ואחרים".

"אני רוצה להדגיש שאנחנו לא נסבול התקפות על ישראל ממדינה כלשהי במרחב. כל מדינה שתאפשר את השימוש בשטחה להתקפות נגד ישראל תשא בתוצאות, ואני מדגיש - המדינה תשא בתוצאות".

דובר צה"ל, רונן מנליס אמר מוקדם יותר היום, "הציוד של החוליה נוחת בשבועות האחרונים בנמל התעופה בדמשק יחד עם מספר פעילים איראניים שמביאים אותו. כל הפעילים מתאספים בעקרבה - יש שם מתחם מסודר, ששם מתכננים את כל הפעילות. ליד המתחם יש מחסן עם כל הציוד".

הוא תיאר כי במשך תקופה הם מתאספים שם ולמעשה מתחילים לבנות את הפיגוע: שיגור של מספר רחפנים לעבר צפון ישראל.

דו"צ הוסיף כי האיראנים תכננו לקחת רחפנים עם חומרי נפץ ולהרוג ישראלים בשטח ישראל, והוסיף, המשימה שלנו מההתחלה הייתה לסכל את הפיגוע הזה. ההחלטה מתי עושים את זה קשורה להערכת המצב וזה מה שהוביל אותנו לאורך הימים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר