במהלך הנופש

תינוק ממשפחה חרדית נפצע קשה בתאונה; החשוד - קרובו

בן 11 חודשים נפצע קשה בתאונה, בעת ששהה עם משפחתו במתחם צימרים בבית ג'אן. התינוק פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם - בן משפחתו נחקר בחשד למעורבות (חרדים)

בוחני התנועה בזירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

תאונה מזעזעת ארעה הבוקר (רביעי) במתחם צימרים בבית ג'אן, שם שהתה משפחה חרדית מירושלים, גרמה לפציעתו באורח קשה של פעוט בן 11 חודשים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי נבדק החשד כי בן משפחתו של הפעוט הוא שפגע בו, ולאחר מכן עוכב לחקירה במשטרה.

ממד"א נמסר כי הבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על פעוט שהובא למרפאה בכרמיאל לאחר שככל הנראה נפגע מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבי"ח נהריה פעוט כבן שנה במצב בינוני, יציב, עם חבלות בפלג גופו העליון.

לאחר הגעתו לבית החולים התברר כי מצבו של הפעוט הורע והוא הוגדר כפצוע במצב קשה, מונשם ומורדם.

מהמרכז הרפואי גליל נמסר, כי הובא על ידי מד"א תינוק בן 11 חודש לאחר תאונת דריסה עם חבלות בטן וגפיים, במצב קשה מונשם ומורדם, טופל במלר"ד וביצוע דימות, בסיום הועבר להמשך טיפול במחלקה.

מהמשטרה נמסר בצהריים כי "לפני זמן קצר, התקבל דיווח במשטרת ישראל אודות פעוט בן 11 חודשים, שנפצע באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) בתאונת דרכים בכפר בית ג'אן, בסמוך למתחם צימרים שבה שהתה המשפחה, ופונה לבית חולים למרכז הרפואי לגליל בנהריה. שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו לאירוע פועלים לאיתור זירת התאונה וזהות הנהג המעורב בתאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר