תיעוד בלעדי • צפו

משה גפני: "אני לא נגד עליזה בלוך - להיות מחוץ לקואליציה זה גם אופציה"

ח"כ משה גפני הגיע היום לשכונת המריבה בעיר בית שמש, ויצא בשורת הצהרות גם נגד 'אגודה', בין היתר אמר: "אני לא נגד עליזה בלוך - אוריד מכבודי ואבוא אליה על ארבע" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גפני מדבר בכנס (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

ח"כ גפני מסתער: הקרב הליטאי נגד ר"ע בית שמש עליזה בלוך: כפי שנחשף ב'כיכר השבת', יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיע אחה"צ (רביעי) לשכונת המריבה בעיר בית שמש, ויצא בשורת הצהרות. כתב 'כיכר השבת' היה שם לתעד.

בשבועות האחרונים קבוצת אברכים תושבי שכונת בר אילן בעיר החלו במאבק נגד עיריית בית שמש והעומדת בראשה זאת בשל מחסור חמור במבנים לגני ילדים בשכונה.

בשכונה הוותיקה מתגוררים כ-200 משפחות מהמגזר הליטאי. מדובר במשפחות צעירות ברובן. בשנים האחרונות למדו ילדי השכונה בגנים בדירות שכורות, זאת לצד ניסיונות חוזרות ונשנים לקבל מבני קבע אך ללא הצלחה, הניסיונות נעשו עוד בתקופתו של ראש העירייה משה אבוטבול.

לקראת שנת הלימודים הקרובה נותרו החרדים עם דירה אחת, כאשר עשרות ילדים מצאו את עצמם ללא מבנה לקראת שנת הלימודים הבאה.

גפני נזהר בדבריו מלתקוף ישירות את ראש העיר עליזה בלוך אך תקף את המדיניות המפלה את המגזר החרדי בעיר: "אני הסתובבתי כאן בבחירות, ראיתי בתים של אברכים עם שלטים של עליזה בלוך. אבל למרות הכל נכנסו לקואליציה שלה, היא לא הייתה נגדנו אבל גם לא בעדנו".

עוד אמר: "נתקלתי פה בבעיות שאני לא מכיר בשום מקום אחר, אני אפגש איתה ואדרוש פיתרונות. אני לא נגד עליזה בלוך, היא רוצה לעזור היא מדברת איתנו".

ח"כ גפני תקף את 'אגודת ישראל' שיושבת מהצד: "בשבילי פוליטית זה להגיד לכם אין לי פיתרון ואני אגיד ב'קול ישראל' שזה בגלל שפרוש חתם איתה הסכם לפני הבחירות"

"אם מלחמה הייתה פותרת את הבעיה, הייתי אומר עכשיו ללכת למלחמה. אני קורא יתד נאמן, אבל אני קורא גם המודיע והמבשר ואני מתרשם שכל מערכת החינוך החרדית פה היא בשיא הפאר. אז עיתון אחד יתד נאמן כותב נגד, אבל כל השאר כותבים בעד. להיות מחוץ לקואליציה זה גם אופציה". אמר גפני.

המאבק שהחל בקול ענות חלושה, הפך למאבק גדול אותו מובילה המפלגה הליטאית. ביטאון המפלגה הקדיש עד כה כתבות נרחבות ולצד כותרות שער נגד ראש העיר. הנציגים החרדים מ'דגל התורה' נזהרים, ובשלב זה תוקפים את מדיניות העירייה ולא את ראש העיר עצמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר