צפו בתיעוד

כך נראו פעילויות הקיץ המרובות בבית שמש

קיץ כזה תושבי בית שמש לא זוכרים. הקיץ היה מלא בהופעות ואירועים מיוחדים לטובת הציבור החרדי שנהנה משלל פעילויות מגוונות, כאשר השיא היה ההופעה, אמש. צפו (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
ההופעה, אמש (צילום: עיריית בית שמש)

בזמן שעיריות רבות ברחבי הארץ התעסקו משפטית בהופעות נפרדות, עיריית בית שמש ארגנה זיץ גדול למען תלמידי הישיבות וקיימה פעילויות רבות לציבור החרדי בעיר. אתמול התקיים זיץ מרגש לקראת זמן אלול למאות בחורי ישיבות בהופעתו של נפתלי קמפה.

עיריית בית שמש אף מקיימת במהלך הקיץ מגוון רחב של אירועים לציבור החרדי – לילדים ולמשפחה, לבני נוער ולמבוגרים.

העירייה קיימה במהלך חודש אב הצגות רבות לילדים ולמשפחה לרבות את יוני הלהטוטן, ההצגות- טעם של עוד, סיפורו של כתר, עץ של נתינה, עין טובה, הקיץ של שוקי, חבורת חצב ועוד. בנוסף העירייה ומתנ"ס גוונים מקיימות לאורך הקיץ משחקיה לילדים ובשבוע הקרוב אף יופעל במיוחד עבור בציבור החרדי לונה פארק מים עם בריכות מתנפחות, מגלשות מים, מתקנים לקטנטנים, ובריכות שכשוך.
העירייה אף מפעילה בכל השכונות ברחבי העיר ניידת אומנות המקיימת פעילויות לילדים בכל השכונות במהלך הקיץ. העירייה אף מפעילה קייטנות לילדי החינוך המיוחד.
לראשונה מזה שנים, ולאחר ביקוש מהתושבים מהמגזר החרדי, העירייה אף הפעילה לונה פארק לציבור החרדי - ביום לבנים וביום לבנות.
גם לבני ולבנות הנוער קיימות פעילויות רבות במהלך הקיץ. לבנות הנוער סדנאות בנושאים שונים והקרנת סרטים ולבני הנוער הרצאות ופעילויות חווייתיות לרבות פארק חבלים, חידון הטריוויה הגדול, נסיעה לפארק חפץ חיים כנסי הכנס לעולים לישיבות קטנות ולישיבות גדולות קומזיצים ועוד.

חבר המועצה הממונה על פעילות קהילתית בעיריית בית שמש, ישעיה ויסמן: ״פעלנו לאורך כל הקיץ האחרון שהתושבים מהמגזר החרדי יהנו מפעילויות רבות וממגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים- לילדים ולמשפחה, לבני נוער ולמבוגרים. ראש העיר מאוד רוצה שלציבור החרדי יהיה מגוון רחב של פעילויות תרבות ועל כן בשנה הבאה נוסיף עוד פעילויות לרווחת התושבים״.

כלל פעילויות הקיץ נעשות בשיתוף אגף חן חרדי, אגף פנאי חרדי, אגף פרויקטים קהילתיים, אגף פעילות קהילתית ומחלקת הבריאות של עיריית בית שמש ובשיתוף עם מתנ"ס גוונים והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.יפ

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר