"בתושיה רבה"

כך ניצל המדריך החרדי ממהגרים באתונה

דודי רובינשטיין, המשמש כמדריך טיולים בכיר, ניצל בנס מנסיון תקיפה ושוד כאשר ירד לטיול בן כמה שעות בעיר אתונה שביוון. בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא מתאר את 'החוויה' (עולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
החולצה מלאה בכתמים (צילום: באדיבות המצלם)

מדריך הטיולים דודי רובינשטיין מחו"ל מהודר הותקף ביוון ע"י מהגרים מוסלמים שרצו לשדוד אותו ואולי אף לגרום לו לנזק גופני. לדבריו, רק בחסדי שמיים ובתושיה מהירה הצליח להימלט מהם.

בראיון ל'כיכר השבת' מתאר רובינשטיין מה קרה לו: "חזרתי מטיול באיטליה. בדרכי לארץ לקחתי טיסת 'קונקשיין' מרומא לתל אביב שמבצעת עצירה באתונה שביוון, מכיוון שהיו לי שעות רבות בין הטיסות, שכרתי חדר לנוח ולאחר מכן ירדתי לראות את אתונה ולטייל בה".

"ירדתי מהאוטובוס במרכז אתונה, הולך רגוע עם הטרולי והתיק על הגב, שני מהגרים שפכו לי צבע על הגב אך אני לא הרגשתי בזה והמשכתי הלאה, לפתע אחד מהמגרים שואל אותי אם אני רוצה עזרה בהורדת הצבע, אין לי הסבר טבעי אבל היה לי סייעתא דשמיא ובתושיה של רגע פרצתי עליו בצעקות רמות באמצע הרחוב "גו גו, דונט הלפ מי - לך לך אל תעזור לי" וברחתי חזרה למקום שהתאכסנתי".

"הפקיד קבלה במלון יוצא אלי והיה בהלם ממה שקרה לי, יותר מזה הוא היה מופתע שדבר לא נגנב ממני. "הם לא הצליחו להוציא ממני אפילו לא סנט אחד", הוא מסיים בחיוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר