קרב הכשרויות

האולם 'נתקע' בלי הכשר ונזקק לפתרון זמני

אולם החתונות המפורסם בבני ברק, שברגע האחרון נמנע בו המהלך של שני מטבחים תחת שתי כשרויות שונות, בשל פגיעה בכבודו של רב העיר - ניצל הערב ממבוכה גדולה (חרדים)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

קרב הכשרויות: למרות שבד"ץ 'קהילות' הודיע כי לא יעניק את כשרותו לאולמי כתר הרימון בבני ברק, כדי לא לפגוע בכבודו של רב העיר הגרי"א לנדא, האוכל בחתונה הנערכת כעת (חמישי) במקום ככן עומד תחת כשרות זו.

כזכור, כפי שפורסם ב'כיכר השבת', הבוקר היה אמור להתפרסם ביומונים כי האולם הבני ברקי הוותיק עובר לשני מטבחים, האחד בכשרות בד"ץ שארית ישראל והשני בכשרות בד"ץ קהילות, אך ברגע האחרון המהלך סוכל.

התברר, כי למרות שצעד זה כבר זכה לברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, רבני 'קהילות' החליטו להימנע מכך, בשל חשש מפגיעה בכבודו של הרב לנדא - שמכשרותו החליט האולם לפרוש.

אלא שהערב, בחתונה של משפחת אבוחצירא, נוצר מצב מוזר בו האולם נתקע בלי כשרות רשמית: הרב לנדא טרם החזיר את השגחתו - אותה הסיר תחילה לקראת המהלך שתוכנן - ו'קהילות' הודיעו כאמור שאינם מעניקים את הכשרם.

בשל כך, החליטו ב'קהילות' כי הם כן מכשירים את האוכל ב'כתר הרימון', ככל הנראה למשך כל השבוע הקרוב - עד שהרב לנדא יחזיר את הכשרו שלו.

יצוין, כי אם רב העיר יחליט לבסוך שלא לא להחזיר את הכשרות מטעמו, המהלך של שני המטבחים, אחד של 'שארית' ואחד של 'קהילות', ייצא לדרך מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר