ההתקרבות נמשכת

תיעוד: ח"כ יצחק פינדרוס קורץ לציונות הדתית

לאחר הפגישה החשאית, שנחשפה ב'כיכר השבת', בה השתתפו בכירים ב'יהדות התורה' ובציונות הדתית, כעת, נראה כי ב'דגל' עושים מאמצים נוספים לקרוץ לציונות הדתית (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ההתקרבות בין הציונות הדתית ליהדות התורה נמשכת: לאחר הפגישה החשאית אמש (מוצ"ש) שנחשפה ב'כיכר השבת' בה השתתפו בכירים ביהדות התורה ובציונות הדתית, כעת, נראה כי ביהדות התורה עושים מאמצים נוספים לקרוץ לציונות הדתית.

ח"כ יצחק פינדרוס (דגל התורה) בחר לפתוח הבוקר (ראשון) את שנת הלימודים תש"פ בשומרון, שם סייר בגני הילדים ובבתי הספר יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן.

לדברי גורמים ב'יהדות התורה', במפלגה מנצלים את הפילוגים בתוך הציונות הדתית, ובטוחים שבעבודת שטח בקרב חלקים מקרב הציונות הדתית ניתן יהיה להעביר קולות ליהדות התורה.

גם התבטאויותיו של פינדרוס היו ברוח ימנית: "זו זכות בשבילי להגיע לכאן ולראות את הילדים משחקים, לומדים ובונים את השומרון. דווקא בתקופה ביטחונית רגישה, מוטלת עלינו החובה לחזק את המתיישבים הבונים ומפרים את ארץ אבותינו".

כזכור, כפי שנחשף ב'כיכר', המגעים בין יהדות התורה לציונות הדתית בניסיון לקבל תמיכה של חלקים מהדתי לאומי ביהדות התורה, הביאו אמש לפגישה משולשת בין בכירי יהדות התורה לבכירים בציונות הדתית.

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שהגיע לפגישה מטעם הציונות הדתית הוא הגאון רבי דוד חי הכהן מבכירי הרבנים בציונות הדתית.

הפגישה שנערכה בין חברי הכנסת מאיר פרוש ואורי מקלב לגאון רבי דוד חי הכהן, הייתה בניסיון להביא לתמיכה של קהלים בציונות הדתית מהזרם החרד"לי ביהדות התורה.

בראיון ל'קול ברמה' הבוקר אישר סגן השר פרוש את דבר הפגישה, והוסיף כי מדובר בשיתוף פעולה עם קהלים המבקשים לחזק את המפלגה החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר