פרסום ראשון

המשטרה הבריחה והצמידה אבטחה לאברך המאוים מבני ברק

האברך החרדי המתגורר ברחוב מנחם בבני ברק, נגדו הפעילו בימים האחרונים מטעני חבלה, הועבר על ידי המשטרה לדירת מסתור מחוץ לעיר. בנוסף, הצמידו לו אבטחה צמודה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
המשטרה מעבירה את האברך לדירת מסתור (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: אברך חרדי, תושב רחוב מנחם בבני ברק, שהיה נתון בימים האחרונים תחת מתקפה של מטעני חבלה וירי של אש חיה לעבר ביתו, עבר לדירת מסתור.

הסכסוך התחיל לאחר שהאברך העז להתלונן במשטרה על עבירות של שכנים מהבניין הסמוך, וכעת עבר יחד עם בני משפחתו להתגורר בדירת מסתור מחוץ לעיר בני ברק בשל החשש לחיי המשפחה - כך נודע ל'כיכר השבת'.

הבוקר (ראשון) בני המשפחה העמיסו את תכולת הבית על משאית הובלות בליווי כוחות משטרה שאבטחו אותם מחשש שיפגעו בהם.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בשבוע האחרון, המשטרה הצמידה אבטחה לביתו של האברך למשך 24 שעות, מחשש שינסו לפגוע במשפחתו שוב.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר תושב הבניין: "עצוב לראות אברך צדיק, תושב בני ברק - עיר התורה והחסידות שצריך להימלט על נפשו ולהעתיק את מקום מגוריו מהעיר, לעבור דירה בליווי משטרתי ולשלוח את הוריו שיעבירו לו את הדירה רק בגלל איומים".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', במוצאי שבת לפני כשבוע הושלך מטען חבלה לעבר הבניין ברחוב מנחם, ביום שלישי ירו אלמונים לעבר הבניין, בחסדי שמים בשני המקרים לא היו נפגעים.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה, חקרו ביסודיות את זירת הירי והפכו כל אבן בכדי למצוא ממצאים שיסייעו באיתור היורים ומניחי מטען החבלה.

השכנים בבניין סיפרו כי לפני כשבועיים האברך זיהה עבירה פלילית - ככל הנראה בתחום הסמים וכמו אזרח הגון ואחראי התקשר והזעיק את כוחות המשטרה, אלא שמאז הוא סובל מאיומים וככל הנראה זו הסיבה לירי ולהשלכת המטען לעבר ביתו בשבוע שעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר