משתה המנדטים

השר גלעד ארדן באולפן 'כיכר': 'הליכוד' יכולה לייצג ספרדים

השר גלעד ארדן מתייחס באולפן 'כיכר' לזעם ברחוב הספרדי על רה"מ שקרא למצביעי ש"ס להצביע 'מחל': "אין מושג כזה 'מצביעי ש"ס', המפלגה שלי יכולה לייצג את הציבור דתי-חרדי ספרדי" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר' (תמונה: חיים גולדברג)

השר גלעד ארדן מתייחס באולפן 'כיכר' לזעם ברחוב הספרדי על רה"מ שקרא למצביעי ש"ס להצביע 'מחל': "אין מושג כזה 'מצביעי ש"ס', המפלגה שלי יכולה לייצג את הציבור דתי-חרדי ספרדי". הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

לדברי ארדן: "באופן טבעי, מפלגה, בטח מפלגת שלטון, שרואה עצמה מייצגת את כל הזרמים בחברה הישראלית - רוצה לקבל כמה שיותר קולות".

"קודם כל ש"ס היא שותף נאמן", מדגיש השר ארדן: "הציבור החרדי הוכיח בשנים האחרונות שהוא מגלה נאמנות ואחריות ואנחנו נעשה הכל כדי לשמור על השותפות הזו".

עם זאת הוא טוען: "אין מושג כזה 'מצביעי ש"ס', אדם לא נולד מבטן אמו שכתוב לו במצח איפה הוא מצביע. אני בא מבית דתי לאומי, אח שלי לומד בישיבה חרדית באשדוד, אני מאמין שהמפלגה שלי יכולה לייצג את הציבור דתי-חרדי ספרדי במדינת ישראל".

כזכור, השבוע, בפעם הראשונה, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו למצביעי ש"ס להצביע מחל: "אין הצבעה שני פתקים. אי אפשר להגיד 'טוב, אני מצביע לש"ס ולנתניהו'. אין דבר כזה".

לדבריו: "ראיתם את הסקרים? הם מראים שרבים מהמצביעים שלנו חושבים שיש להם פריבילגיה לתת את הקול שלהם למישהו אחר. וזה לא נכון: אם מפצלים את הקול, צריך להבין שמאבדים את הקול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר