"פועלים כל הזמן"

נתניהו בביקור בית: הטילים מכוונים לקריית אתא • צפו

ראש הממשלה ביקר בקריית אתא בבית משפחה מהציונות הדתית והתייחס לחשיפת מתקן הטילים המדוייקים של חיזבאללה: "לא ניתן לאויבים שלנו להתחמש בטילים מדויקים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לביקור בהפתעה בבית משפחה מהציונות הדתית בקריית אתא, שם התייחס לחשיפה האחרונה בעניין מפעל דיוק הטילים של חיזבאללה.

יצוין כי מדובר בחלק ממסע הבחירות של ראש הממשלה, במסגרתו כבר הגיע לעשרות בתים של תומכים, שם הצטלם לצידם והעלה לרשת החברתית.

בדבריו אמר נתניהו, "צה"ל חשף עוד מתקן בלבנון של טילים מדויקים. הטילים המדויקים האלה מכוונים ישר לקריית אתא".

"אסור לתת להם את זה. אז אני נתתי הנחייה לצה"ל: אנחנו לא ניתן לאויבים שלנו להתחמש בטילים מדויקים, ואנחנו פועלים כל הזמן", הוסיף ראש הממשלה.

הדברים נאמרו בעקבות חשיפת צה"ל הערב, של תיעוד חדש מאתר המיועד לייצור והסבת טילים מדויקים בבקאע הלבנוני, בסמוך לעיירה נבי-שית.

המתקן הוקם בשנים האחרונות כאתר לייצור אמצעי לחימה בהובלת איראן וחיזבאללה, ולאחרונה מזוהה במתקן פעילות נוספת שנועדה להשמישו כאתר ייצור והסבה של טילים מדויקים. במסגרת פעילות זו מוקם פס ייצור לאמל"ח מדויק ומועבר ציוד ייעודי רגיש למתחם.

באתר מספר מתחמים המיועדים לייצור מנועים וראשי קרב של טילים בעלי יכולת פגיעה בדיוק של כעשרה מטרים. לצורך ייצור הטילים, איראן מספקת מכונות ייחודיות, הדרכות לפעילי הייצור ומלווה באופן שוטף את העבודה באתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר