עימות סוער בטבריה

בפעם השישית: רון קובי לא הצליח להעביר תקציב • צפו

ראש עיריית טבריה רון קובי כינס הער באת מועצת העיר בניסיון לאשר את התקציב, אך לאחר עימות סוער וקצר, ערך הצבעה ונכשל בהעברת התקציב. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
העימות וההצבעה (צילום וידאו: מתוך הפייסבוק של עיריית טבריה; תמונה: חיליק צנעני)

בפעם השישית - תקציב עיריית טבריה לא עבר: ראש עיריית טבריה, רון קובי, קיבל לפני כשבוע מכתב ממונה משרד הפנים במחוז צפון, בועז יוסף, לפיו מוטל עליו לעשות הכל כדי שתקציב העירייה - יעבור. הערב (שלישי) הוא כינס את מועצת העיר לישיבה שנועדה לכישלון מלכתחילה, משום שראש העיר לא ניהל שום מו"מ מקדים עם חברי האופוזיציה.

לאחר שחתם לפני כמה ימים על מכתב לקצין משטרה בו הודיע כי הוא מוותר על צו ההרחקה שהוציאה המשטרה נגד חבר המועצה רפאל טרבלסי, כפי שדווח בתחילת השבוע ב"כיכר השבת", דקות ספורות אחרי תחילת הישיבה קרא ראש העיר רון קובי לשוטרים שהיו באולם לאבטח את הישיבה, וביקש מהם להוציא את טרבלסי מהישיבה, אך הם סירבו לכך. ראש העיר יצא לשוחח עמם אך ללא הועיל.

יצוין כי כאשר ראש העיר ביקש להוציא את טרבלסי, הכריז חבר המועצה דוד אזולאי בשם חברי המועצה כי כל חברי האופוזיציה יעזבו את המליאה יחד עם טרבלסי ויחזרו להצבעה.

ההצבעה נגד התקציב (צילום: חיליק צנעני)

פחות משעה לאחר תחילת הישיבה, הכריז ראש העיר כי עוברים להצבעה על התקציב, וזאת לאחר שלא היה שייך לקיים, לדבריו, דיון ענייני. כצפוי, התקציב לא עבר לאחר שתשעה חבר מועצה הצביעו נגד ורק שישה בעד. לאחר מכן נעל קובי את הישיבה, וכך בפעם השישית, התקציב עיריית טבריה לא עבר.

חבר המועצה רפאל טרבלסי מסר ל'כיכר השבת': "ראש העירייה בחר שלא לקיים דיון עינייני על התקציב והעלה את תקציב העירייה להצבעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר