אנחנו כבר ברחנו, ומה איתכם?

חופש, בין הזמנים - חיפשנו להוציא את העובדים ליום גיבוש. מצאנו רעיון והלכנו עליו:'חדר בריחה' • הצלחנו לברוח (ללא רמזים, אגב) וחזרנו כדי לספר • בינתיים נחשו - כמה זמן לקח לנו לברוח - התשובה בהמשך (שיווקי)

(צילום: יח"צ)

קיץ - חם (חורף - קר, סתיו - גשום, תקיפו בעיגול את צמד המילים הנכון). הרגשנו ששוקעים בשגרה היומיומית וחייבים לצאת להתרענן. אבל אם כבר - שיהיה משהו מגניב, חוויתי ומרתק. נשמע בדיוק כמו תיאור של חדר בריחה. המקום המושלם למלא מצברים פנימיים בכוחות חדשים, אדרנלין וזיכרונות צבעוניים.

החלטנו וכך עשינו.

בחרנו מיקום מעולה - מרכז העיר ירושלים, כך אולי נמשיך לטיול בעיר עתיקה, שוק או איזה בית קפה נחמד.

בחרנו יום ושעה ושיירנו לנו ביומנים את הזמן לגיבוש.

כמובן אנחנו לא פראיירים והתעכבנו על הבחירה החשובה - בחירת החדר. הסתכלנו על הדירוגים של החדרים השונים, קראנו ביקורות, ובחרנו חדר בריחה ״מונשיין״ ועכשיו, אחרי המשחק אנחנו יודעים בוודאות - בחרנו נכון.

כמו לכל חדר גם לשלנו יש נושא סביבו מתרקמת העלילה, והנושא הוא לא פחות מ-'בר סודי ומצליח בניו יורק'

״אבל איך? בר סודי, אמריקה, לכו תדעו מה הולך שם. האם זה בכלל מתאים לחרדים (דתיים)?״ שואלים אתם. אכן כן! העיצוב מעביר במדויק את האווירה של הבר, מקום בילוי שבאים לשתות איזה משקה טעים (לא באמת, בכל זאת זה חדר בריחה) עם השינויים בהתאם להתפתחות העלילה אך לגמרי נטול תכנים שלא היינו רצינו להיתקע בהם.
ולא רק העיצוב המתאים - אלא גם התכנון שאפילו לא חשבנו על זה לפני - ״הידעתם שיכולה להיות חידה בחדר בריחה שדורשת משחקנים להחזיק ידיים אחד של השני?״ אז אין את זה ב״מונשיין״. גם חושך מוחלט לא קיים באף מקום, כך שאין חשש לאי נעימויות כלשהן.

הגענו נחושים ונרגשים לרחוב הלל, מצאנו בקלות את החדר והקסם התחיל. בלי ששמנו לב בכלל מצאנו את עצמנו בזמן אחר, במקום אחר, בארץ אחרת, אפילו במאה אחרת. הפכנו לקבוצת מרגלים שנשלחה לפצח סוד ההצלחה של הבר הכי מוצלח בניו-יורק ב-1932. היינו צריכים להיות זריזים, שלא יתפסו אותנו מגלים את הסודות הכי שמורים בתעשייה.

כמה כיף היה לבלות באווירה הקסומה, לפתור חידות כאשר נראה בהתחלה כאילו אין פה כלום שיכול להוביל אותנו לפתרון ופתאום - קליק - לאחד יש רעיון - השני ממשיך - וביחד הגענו לפתרון הנכון ודברים קורים, אנחנו מתקדמים בסיפור, מגלים עוד ועוד דברים והפתעות.

אההה, כמעט שכחנו שהבטחנו לגלות את ההישג. אז ככה - הקבוצה הגאונית שלנו סיימה את החדר ב-48 דקות בלבד ללא אף רמז! ולא, לא היה לנו קל, היינו צוות מעולה.

אז מה איתכם? שוברים את השיא שלנו?
כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר