ח"כ קרעי בראיון

האם הגר"מ מאזוז תומך בהצבעה לליכוד? • צפו

ח"כ שלמה קרעי העומד בראש המטה החרדי בליכוד, חושף כיצד שכנע את רבו הגר"מ מאזוז נגד 'עוצמה יהודית' ומנסה להסביר את פשר היציאה של נתניהו נגד ש"ס. צפו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר' (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ שלמה קרעי העומד בראש המטה החרדי בליכוד, חושף בראיון מיוחד כיצד שכנע את רבו הגאון רבי מאיר מאזוז נגד 'עוצמה יהודית' וטוען כי מדברי הרב עולה שניתן להצביע ל'ליכוד'. הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

קרעי מסביר את קריאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו למצביעי ש"ס ואומר כי "השר דרעי היה זה שבא ואמר למצביעי הליכוד, שיצביעו ש"ס כדי לקבל ליכוד יותר חזק, וזה שקר גס ותעמולת בחירות, ואת זה ראש הממשלה נתניהו עוצר ואומר לציבור, לא. תצביעו לנתניהו כדי שהליכוד יהיה מספיק חזק.

"זה גם האינטרס של גפני, ודרעי ושל המפלגות החרדיות, כי השאלה שעומדת בפנינו היא מי יקבל את תפקיד הרכבת הממשלה, הליכוד או גנץ ולפיד. מורי ורבי הרב מאיר מזוז גילה את דעתו במוצאי שבת ואמר שבנושא ההצבעה הכול פתוח".

- מורך ורבך אמר להצביע למפלגה חרדית או דתית, הליכוד היא לא מפלגה דתית או חרדית?

קרעי: "זה לא מדוייק. הרב אמר להצביע למישהו שהוא או ימני, או חרדי ודתי, ובמיוחד בשעה הזאת שהמצב לא טוב, כי יש סיכוי שאנחנו והמפלגות החרדיות נשב באופוזיציה. אני אברך בן תורה שעומד בראש המטה החרדי בליכוד, ופועל למען החרדים לא פחות מהנציגים שלהם".

- שוחחת עם הגאון הרב מאיר מזוז בחודש האחרון?

"כן, שוחחתי איתו בנוגע למפלגת עוצמה יהודית, והצלחתי לשכנע אותו שהצבעה עבורם, היא כמו להצביע ללפיד וגנץ, ושיש סכנה שנחזור לשנת 92, לממשלת שמאל ולהסכם אוסלו. שוחחתי איתו גם על כך שחשוב שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, והוא לא השיב חד משמעית".

- בשיחות שלך עם הרב מזוז דיברת איתו על האפשרות שתלמידי 'כסא רחמים' יצביעו עבור הליכוד?

"הרב הוא מורי ורבי, ואני לא ממליץ לו מה לעשות. הרב מכיר את הנתונים, והוא אחד מגדולי הדורות האחרונים".

- אתה מרגיש הנציג שלו בכנסת?

"בהחלט שכן, אני מייצג את הפריפריה ואת הציבור החרדי שאני חלק ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר