הראיון המלא

פינדרוס: חושש מהרגע שלפיד יהיה ראש ממשלה

ימים ספורים לאחר הבחירות לכנסת ה-22, כשהתוצאה הברורה היא שהסיעות החרדיות גדלו בכוחן אך גוש הימין נחלש, ח"כ פינדרוס התארח באולפן וסיכם את הערכה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ימים ספורים לאחר הבחירות לכנסת ה-22, כשהתוצאה הברורה היא שהסיעות החרדיות גדלו בכוחן אך גוש הימין נחלש, ח"כ יצחק פינדרוס (דגל התורה) התארח באולפן וסיכם את מערכת הבחירות.

כותרות הראיון:

"פעם קודמת עלינו ב-45 אלף קול והפעם עלינו בעוד 20 אלף קול בתוך חמישה חודשים. בבחירות האלה באופן רשמי הנושא היה 'דת ומדינה' שפמפמו על העת על ממשלה חילונית. בגלל שזה היה על השולחן אצל כל המפלגות, ציפוף שורות ונתן המון קולות באופן ברור ליהדות התורה.

"אנשים עלו על מטוסים מכל העולם לישראל בשל תחושת השייכות והפיקוח נפש. היציאה של מרן שר התורה הביאה אלפי קולות לש"ס בערי השדה. יהודים מסורתיים בפריפריה לא רואים הבדל בין ש"ס ליהדות התורה, מדובר בכ-70 אלף קולות חדשים סך הכל.

"אנחנו משקיעים לטווח הארוך. מרן שר התורה חזר על זה, יש פה שאלה מול המערכת שנלחמת בנו, יש לנו כמעט 600 אלף איש זאת על אף הרדיפות. הולך להיות לנו חודשיים מאוד קשים עם חוסר וודאות מוחלט.

"כל החלטה תתקבל על ידי מועצת גדולי התורה. אני חושש שלפיד יהיה ראש ממשלה, אנ בעיקר רוצה שיהיה כאן מדינה יהודית. צריכים ללכת יחד כל הגוש של ה-55 מנדטים, גוש שמסכים על הנושאים העקרוניים, עם זה נצטרך לנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר