רכבת אווירית

23,000 ישראלים צפויים לטוס לראש השנה באומן

ביום חמישי, ימריאו מנתב"ג 45 טיסות בינלאומיות עם 9,160 מתפללים שיגיעו לראש השנה לקברו של רבי נחמן מברסלב. במשרד החוץ מזהירים: אין להכניס קנביס לאוקראינה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Avi Dishi/Flash90)

רכבת אווירית צפויה להמריא מישראל לאוקראינה, בדרך לאומן: 23,000 איש ימריאו בעזרת כ-113 טיסות בינלאומיות מנתב"ג, לעבר קברו של רבי נחמן, לשהות שם בימי ראש השנה.

היום העמוס ביותר ביציאת חסידי ברסלב בדרכם לאוקראינה, יחול ביום חמישי הקרוב, עם יציאת 9,160 איש ב-45 טיסות בינלאומיות.

ברשות שדות התעופה ממליצים לבדוק מבעוד מועד מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה, לפי חברת התעופה ומספר הטיסה. לנוסעים מומלץ לבצע צ'ק אין לטיסה מהבית באתר חברת התעופה או באתר נמל התעופה בן גוריון. להדפיס את כרטיס העלייה למטוס, ולהתחיל את החופשה בנמל התעופה בן גוריון.

במקביל, משרד החוץ בשיתוף עם רשות האוכלוסין החליט, גם השנה, לתגבר את המערך הקונסולרי באומן ויציב שם נציג קונסולרי בכיר במהלך חג ראש השנה. הנציג ייתן מענה לנושאים קונסולריים דחופים כגון אבדן או גניבת מסמך נסיעה.

במשרד החוץ מזכירים ומדגישים כי אוקראינה אינה מכירה בקנביס רפואי כתרופה. הדברים אמורים גם לגבי מי שנושא ברשותו אישור מגורם רפואי בארץ. הכנסת קנביס (בכל צורה), החזקתו או שימוש בו הינם עבירה חמורה על החוק האוקראיני. העונש המרבי בגינה הינו עד 15 שנות מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר