שילוב מנצח לשנה מתוקה

זיגוג מנצח לפחזניות פריכות במילוי קצפת לוטוס: ככה מתחילים שנה!

פחזניות במילוי קצפת היו אתגר קבוע לעקרת הבית , גם המילוי לא תמיד הצליח, אך בעיקר הזיגוג הפך למסובך - לוטוס עושה לכם מהפך ותופרת לכם שילוב מנצח לשנה מתוקה במיוחד (אוכל ומתכונים, שיווקי)

כיכר בשיתוף לוטוס | כיכר השבת |
זיגוג קרמל מעולם לא היה קל יותר! פחזניות מושלמות בזיגוג לוטוס (צילום: יח"צ)

חומרים ל-30 פחזניות:

240 מ”ל (1 כוס) מים

100 גרם חמאה

2 כפיות סוכר

1/2 כפית מלח

140 גרם (1 כוס) קמח

4 ביצים

לקצפת לוטוס:

1.5 מיכלים (375 מ”ל) שמנת מתוקה

2 כפות אבקת סוכר

3 כפיות ממרח לוטוס

לזיגוג לוטוס:

4-3 כפות ממרח לוטוס

אופן ההכנה:

  1. מחממים תנור ל-200 מעלות ומרפדים תבנית תנור בנייר אפייה.
  2. מכינים פחזניות: מביאים לרתיחה מים, חמאה, סוכר ומלח בסיר קטן על להבה בינונית. ברגע שהתערובת מבעבעת מוסיפים קמח בבת אחת ומערבבים בזריזות בכף עץ עד שהקמח נטמע בנוזל. מסירים מהכיריים ומצננים 2 דקות.
  3. מערבבים מעט על מנת לקרר את התערובת. מוסיפים ביצים אחת-אחת ומערבבים היטב בעזרת כף עץ עד שהן נטמעות לחלוטין.
  4. מעבירים את הבצק לשקית זילוף עם פייה חלקה בקוטר 1 ס”מ ומזלפים בתבנית עיגולים בקוטר 4 ס”מ. שומרים על מרווחים בין העיגולים.
  5. אופים 20 דקות עד שהפחזניות תפוחות מאוד וזהובות — בשום אופן לא פותחים את דלת התנור! לאחר 20 דקות פותחים את דלת התנור לחריץ קטן ואופים עוד 5 דקות. מוציאים את התבנית ומייד מנקבים בכל פחזנית חור קטן בעזרת חוד של סכין בתחתית או בצד, כדי לאפשר לאדים להשתחרר. מצננים לטמפ’ החדר.
  6. מכינים קצפת וממלאים: שמים בקערת מיקסר שמנת מתוקה, אבקת סוכר וממרח לוטוס וטורפים היטב בעזרת מטרפה ידנית לבלילה אחידה. מחברים את המקצף ומקציפים 3-2 דקות לקצפת יציבה.
  7. מעבירים את הקצפת לשקית זילוף עם צנתר בעל פייה חלקה בקוטר 1 ס”מ. ממלאים כל פחזנית בקצפת דרך החור שניקבנו עד שהפחזנית מתנפחת. לחילופין חוצים את הפחזניות וממלאים בעזרת כף.
  8. מזגגים: מחממים ממרח לוטוס חימום קצר במיקרוגל ומערבבים היטב לקבלת מרקם נוזלי. טובלים כל פחזנית בממרח הנוזלי ומסדרים בצלחת הגשה. ממתינים כמה דקות להתייצבות ומגישים באותו יום.

בתאבון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר