טור אישי

ויהי אחרי // הרב ישראל גליס

אין לנו אלא להישען אלא על אבינו שבשמים שמוליך פה איזה מהלך שלא מובן לנו כבשר ודם ונשאר לנו להתפלל ולבקש רחמים מרובים עלינו ועל בנינו. הרב ישראל גלי על תוצאות הבחירות (טור)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
הצבעה בבחירות (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

ראשית ברכה מקרב לב לידידי היקר, הרב משה אבוטבול, על היבחרו כחבר כנסת. מי שלא רצה אותו בבית שמש מקבל אותו בכנסת, שם הוא יהיה שותף לחוקים ותקציבים שיקדמו את העיר בית שמש.

אנחנו הולכים לפני ימים קשים, עם כל התוצאות המשמחות, שיש ליהדות האשכנזית והספרדית כוח בכנסת, אבל לצד השני יש כוח יותר גדול שלא היה לו מאז ומקדם.

ראשית יבקשו להחליף את יושב ראש הכנסת במישהו משלהם שיעצור כל חקיקה או יקדם חקיקות נגד הדת. כמו כן ראשי ועדות במקומות רגישים. לא משנה אם נהיה בקואליציה או באופוזיציה, הם רוב עם הערבים.

הם יביאו את חוק הגיוס, מרכולים, תחבורה ציבורית ועוד כל מיני דברים שיעלו ברצונם החופשי, ויש להם רוב עם הערבים.

גם בליכוד וימינה אין לנו אוהדים במיוחד, ומה שנראה, זה רק זעקות שבר של יעקב אשר ואורי מקלב ודרמה מגפני וליצמן.

אז מה עושים? לדעתי כבר עכשיו שהחרדים האשכנזים יסגרו עם הערבים, שמור לי ואשמור לך. שהאשכנזים יאמצו חוקים בשביל המגזר הערבי והם ישמרו על האינטרסים של האשכנזים.

לגבי המפלגה הספרדית הדברים שם לא ברורים. מאז הניצחון הגדול של ש"ס, אריה דרעי לא מופיע לפגישות אצל ראש הממשלה, הוא שומר על קשר עם "כולם" ויש לו הסברים לרוב.

יש עוד דבר תמוה, לאן נעלמו פייגלין וכחלון, לאן נעלמו הקולות שלהם? הדבר הברור הוא ש-80 אלף הקולות של איתמר בן גביר הלכו לאבדון בגלל גחמה אישית שלו. הוא אחראי ישירות באווירה שהוא יצר, רבים מהרו להציל את ליברמן והבית היהודי.

אין לנו אלא להישען אלא על אבינו שבשמים שמוליך פה איזה מהלך שלא מובן לנו כבשר ודם ונשאר לנו להתפלל ולבקש רחמים מרובים עלינו ועל בנינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר