פרסום ראשון

גני הילדים החרדים הושחתו; ציוד יקר נגנב

המשטרה בודקת: מי עומד מאחורי הפריצה אתמול לגני הילדים שמפעילה 'דגל התורה', שפך דבק בכל מקום, תלש ציורים מהקירות, רוקן את כל המחסן והפיל מוצרי חשמל מהקיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

אתמול (ראשון) בבוקר הגיעו הורי וילדי הגן החרדי 'דרך אמונה' בבת ים, הכפוף לרשת גני אגודת ישראל, והזדעזעו ממה שהתגלה לעיניהם: גן פרוץ ומושחת, דלתות עקורות ממקומן, צעצועים הרוסים, ציוד יקר שנגנב והרס רב שניכר בכל אחד מהחדרים.

על פי עדות אחד מאנשי הצוות, "הפורעים שפכו דבק בכל מקום, תלשו ציורים וקישוטים מהקירות, פיזרו את המשחקים על הרצפה, פתחו את הארונות, רוקנו את כל תכולת המחסן והפילו את מוצרי החשמל מהקיר".

"כואב הלב לראות שמישהו מסוגל להרוס גן ילדים בצורה כזו", הוא מוסיף בשיחה ל'כיכר השבת', בקול עצוב.

צוות הגן, שהגיע למקום ראשון, נכנס להיסטריה. מרבית ההורים, לעומתם, החליטו למרות זאת להשאיר את הילדים בגן, אך בשל הפריצה נאלצו כל ילדי הגן להידחק וללמוד בחדר אחד.

הכניסה לגנים

צוות משטרה וחוקר שהגיעו למקום לקחו טביעות אצבע וממצאים נוספים, על מנת להביא למיצוי החקירה בניסיון להגיע לזהות מבצעי העבירה.

יונתן אלחרר מראשי 'דגל התורה' בקהילה החרדית אומר ל'כיכר השבת', כי המקום ידע היסטוריה של מאבקים. "עד לפני חודש וחצי שכנו בחדרים הסמוכים נערים נושרים, שטופלו במקום, והיו לנו איתם עימותים רבים", הוא טוען.

לדבריו, "אני רוצה להאמין שאין קשר לגורמים האלו. נמתין לסיומה של חקירת המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר