צפו בתמונות

נטורי קרתא נפגשו עם נשיא טורקיה ארדואן

קבוצה של נטורי קרתא הגיעו לפגוש את נשיא טורקיה, הידוע בהתבטאויותיו האנטישמיות נגד מדינת ישראל, בעת שהוא שוהה בניו יורק, לרגל העצרת הכללית של האו"ם (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: האתר הרשמי של נשיא טורקיה)

פלג קיצוני מתוך אנשי 'נטורי קרתא', נפגשו היום (שני) בניו יורק עם נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, הנמצא בימים אלו בניו יורק.

ארדואן הגיע לארה"ב להשתתפות בעצרת הכללית של האו"ם שתיפתח מחר בניו יורק. את התיעוד מהפגישה פרסמו באתר הרשמי של ארדואן.

"הנשיא ארדואן מקבל משלחת מטעם איחוד היהודים נגד הציונות", נכתב בתיאור, לצד שלושת התמונות מהפגישה עם אנשי נטורי קרתא.

נשיא טורקיה התבטא פעמים רבות בחריפות נגד יהודים ונגד מדינת ישראל, באמירות עם ניחוח אנטישמי בהם האשים את חיילי צה"ל, את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת היהודים.

כך לדוגמה אמר במפגש עם בני נוער: "היהודים בישראל בועטים באנשים כשהם שוכבים על הרצפה. למעשה, יהודים בועטים לא רק בגברים אלא גם בנשים וילדים כשהם מופלים על הארץ. אבל אנחנו, כמוסלמים, נתעמת עם האנשים, אם יש להם אומץ להתמודד איתנו, ואנחנו כבר נלמד אותם לקח".

בהזדמנות אחרת, על רקע מתיחות בהר הבית אמר: "החיילים שלכם נכנסים למקום המקודש שלנו במגפיהם. אנחנו נבקש מהקהילה הבינלאומית לבוא עמכם בחשבון. כל עוד האומה הזאת עומדת, אף אחד לא יכול לגרום לנו לשכוח את הסוגיה הפלסטינית. נמשיך במאבק שלנו למען ירושלים עד נשימתנו האחרונה. גם אם כולם יישארו בשקט, אנחנו לא נפסיק לדבר".

בהתייחסות ישירה לראש הממשלה כינה אותו ארדואן "רוצח ילדים, רודן אכזר" והוסיף כי "הגנב שעומד בראש ישראל עומד כעת למשפט על גניבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר