בשידור חי. האזינו

הח"כ הערבי הסגיר את שיתוף הפעולה עם נתניהו

מתיחה מוצלחת, אישרה את השמועות על ה'דיל' שעשה נתניהו עם ה'משותפת': ח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא סיפר על הכימיה עם נתניהו ומקורביו שהובילה לפיזור הכנסת, בשיחה עם חקיין (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ה'מתיחה' המוצלחת (באדיבות תחנת הרדיו החרדית 'קול חי'. תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת / Yonatan Sindel,Flash90)

חבר הכנסת עבד אל חכים חאג' יחיא, איש 'הרשימה המשותפת' בכנסת היוצאת, 'נפל' במתיחה שעשו לו אתמול (שני) ברדיו קול חי והפיל איתו את ראש הממשלה נתניהו ומקורביו - על רקע הביקורת שלהם על בני גנץ הנהנה מהמלצות הח"כים הערבים עליו כראש ממשלה.

מנחה התוכנית הרדיופונית 'זמן אוויר', מנחם טוקר, יצר קשר עם הח"כ, בשידור חי, וצירף לשיחה את "בנימין נתניהו" - החקיין יהודה שוקרון.

החקיין המוכר ניסה לפתות את חאג' יחיא, נציג סיעת רע"מ ב'משותפת', להצטרף כביכול לממשלתו, בתמורה לכך שיטפל באופן מיידי בכל הבעיות של המגזר הערבי.

"אני יעניק לכם את כל מה שאתם שצריך", אמר לו "ראש הממשלה". "די, הגיע הזמן להפסיק את מה שאני קורא לזה הקיצוניות באפליה הזאת. אני קידמתי כמה חוקים, אם תתן לי את הכוח - הרי משכת את אצבעותייך מההצבעה עבור בני גנץ, נכון?".

חבר הכנסת הערבי תיקן אותו: "כנראה שיש טעות מסוימת. אני חבר כנסת עבד אל חכים חאג' יחיא, אני לא מבל"ד, ובכנסת הבאה אני לא אהיה. השפעה יש לי, ואת המקום שלי ברע"ם".
בשלב זה גילה חאג' יחיא: "אבל במידה ויש רצינות - כי ישבנו בזמנו - אם יש משהו רציני אז..."
"נתניהו": "יש רצינות מאוד מאוד עמוקה לרגולציה הזאת...".
חאג' יחיא: "תשמע, אני יכול להשפיע אני עדיין לא יצאתי מהתחום אני בלשכה המדינית של המפלגה שלנו ויש לי את הקול שלי שממשיך, אבל עוד לא יצאתי".
"נתניהו": "מצוין, מצוין, לכן אני צריך את ההשפעה שלך - אני צריך 3 חברי כנסת נוספים, זה יעזור לי. הנשיא הולך להטיל עלי את הרכבת הממשלה, ככל הנראה מה שנקרא, ואני באמת מבקש מכל הלב".

באמצע השיחה החל כאמור עבד אל חכים חאג' יחיא לגלות על פגישות אמיתיות שקיים יחד עם יו"ר מפלגתו עם מקורבי ראש הממשלה, נתן אשל וח"כ מיקי זוהר, ומתייחס למגעים שקידמו את פיזור הכנסת ה-21.
חאג' יחיא: "בוא אני אבהיר לך במשהו: אשל יוכל לדבר עם מנסור עבאס (יו"ר רע"מ). הוא היה בישיבה איתו, וכנראה שאפילו הייתה כימיה ביניהם אפילו יותר מאשר איתי; אנחנו היינו ביחד באותה ישיבה".
"נתניהו": "נעשה הכל לשיפור במגזר הערבי והבדואי".
חאג' יחיא: "בוא אני אגיד ככה: מבחינתנו אין לנו עדיפות של גנץ על נתניהו. מבחינתנו חשוב לנו האינטרסים של האוכלוסייה שלנו, והגיע הזמן אחרי 71 שנים להשתנות משהו לכן אני חושב עם מנסור עבאס וגם יכול להיות אשל וגם מיקי זוהר, שהיו הרבה שיחות לפני פיזור הכנסת ביחד".
"נתניהו": "נכון, נכון".
חאג' יחיא: "הדמות הדומיננטית ברע"מ הוא מנסור, והוא יקשיב".

"נתניהו": "מצוין, מצוין, מה שאתה אומר זה מצוין. תיתן לי הבטחה שגם אתה בעצמך עושה שתדלנות - לובי מה שנקרא - לדבר עם מנסור...".

חאג' יחיא: "אני עוד אדבר איתו, אבל אם אתם ממש רציניים ואתם רוצים את זה באמת - הוא הכתובת"."נתניהו": "אני מאוד מעריך את זה...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר