נושמים לרווחה

ירושלים: הוועדה אישרה הקצאות חרדים תקועות

אחרי המאבק באפליות, אישרה וועדת ההקצאות בעיריית ירושלים את השטחים התקועים. חיים כהן: זכינו להיות שלוחי חכם שלום שהנחה אותנו לעצור את האפליה בכל מחיר (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר חודשים ארוכים של מאבק נגד האפליה בהקצאות וגיבוש מדיניות שיוונית בהקצאות למוסדות, התכנסה ועדת ההקצאות בירושלים בראשות המשנה לראש העיר חיים כהן.

על סדר יומה של הוועדה היו הקצאות רבות חלקן למוסדות ששנים רבות חיכו להקצאה ועקב המדיניות שהייתה נהוגה בעבר, לא זכו לקבל את המגיע להם.

מאז כניסתו לתפקיד, ניהל כהן מאבק עיקש מול הדרג המקצועי ומול חבריו לקואליציה, לשינוי המדיניות בהקצאות של עיריית ירושלים. מאבק שזכה לגיבוי של ראש העיר משה ליאון, שגיבה אותו גם בצעד החריף שנקט באי-כינוסה של הוועדה במשך חודשים ארוכים.

רק לאחר שהתגבשה אצל כל הנוגעים בדבר ההבנה כי נפל דבר בוועדת ההקצאות, גובשה סוף סוף מדיניות שנתנה ביטוי לגודלם של הקהילות השונות בירושלים בחלוקת ההקצאות.

בכינוס הראשון של הוועדה לאחר גיבוש המדיניות אושרו הקצאות שהיו בדחיפות גבוהה. השבוע שבה הוועדה והתכנסה, שעל שולחנה כאמור שורה ארוכה של הקצאות ברחבי ירושלים.

במשך שעות ארוכות דנו חברי הוועדה באישור ההקצאות ובסיום הישיבה אישרו את ההקצאות ובישרו על כך למנהלי המוסדות ונציגי הקהילות השונות שהגישו את הבקשות להקצאות.

מנהלי המוסדות והקהילות השונות שהמתינו זמן רב לבשורה המשמחת, התבשרו השבוע כי הוועדה מצא לנכון להקצות עבורם את השטח אותו ביקשו למען המוסדות והקהילות השונות בירושלים: 'היה לנו יום של שמחה שקיבלנו את הבשורה על ההקצאה.

לדברי ראשי מוסדות, כהן הפך את הסדר בוועדת ההקצאות. היום כל קהילה ומוסד יודעים שיקבלו את המגיע להם ולא חלילה שתהיה פה אפליה' סיפר אחד ממנהלי המוסדות שהמתין מספר שנים לקבלת ההקצאה.

יו"ר ועדת ההקצאות המשנה לראש עיריית ירושלים חיים כהן אמר לאחר הישיבה ל"כיכר השבת": "זכינו היום להיות שלוחי ציבור של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שהנחה אותנו לעצור את האפליה בכל מחיר".

"כאן המקום להודות באופן מיוחד ליו"ר התנועה השר אריה דרעי על האמון שנתן בי במינוי לתפקיד יו"ר ועדת ההקצאות ועל הגיבוי שנתן לי לעמוד מול אלו שביקשו להותיר על כנה את המדיניות המפלה בתחום ההקצאות".

עוד הוסיף כהן כי "כמו בתחומים רבים שיו"ר התנועה דרעי פועל למיגור האפליה כך גם בתחום ההקצאות הצלחנו בתמיכתו ובעידודו של דרעי לשנות מן הקצה אל הקצה ולבטל את האפליה".

"אני מודה לראש העיר מר משה ליאון שנתן לנו את הגיבוי להוציא לפעול את המדיניות השוויונית של ההקצאות. אני מאמין שביחד עם חברי הוועדה והדרג המקצועי נוכל להיות גם בשנה הבאה אנשי בשורה לרבים בירושלים שממתינים עדיין לקבלת הקצאות", סיים כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר