זעקה דרמטית למען הכתר • מתעדכן

גזר יום הדין של הכהן הגדול! ברגע שלפני האחרון

דרמה בישיבת פורת יוסף: בתום פעילות אינטנסיבית ראש הישיבה מרן חכם שלום גייס מידידי הישיבה הרב שאול קצין, הרב דוד עוזרי והרב דוד מסלתון מהקהילה החלאבית בניו יורק, מיליון וחצי דולר שהביאו את מגבית למען הכתר ליעדה!(חרדים)

מותג של גדלות (צילום: באדיבות המצלם)

יום ו' 08:35

בעדו ובעד ביתו - מפי הכהן גדול: על רקע חגיגות ההישג הדרמטי בפורת יוסף, נחשפת אחת משיחות הבקשות והדרבון שערך מרן חכם שלום לאורך הערב. ההסרטה המצורפת היא מתחילת הערב והיא חלק ממסע ההתרמה שהתנקז בשעות האחרונות לחדרו של ראש הישיבה, עד שהגיעה ההתגייסות המשותפת של ידידי החשובה בניו יורק

"ויברך את דוד": צפו כיצד פתח מרן הכהן הגדול חכם שלום יוסף את שיחתו לאחר שהתקבלה מניו יורק התרומה שהכריעה את המערכה

כנסו לכאן לעדכון>>

מגבית למען הכתר להצלת אם הישיבות פורת יוסף חצתה את המיליון הרביעי. נמשכת עבודה מאומצת בהוצאת קריאה רחבה לציבור: הישיבה רחוקה מהיעד. צערו של ראש הישיבה מדרבן את החפקי"ם בפעילות נגד השעון

יום ה' 14:10

פניה נרגשת בעיצומה של המגבית, מהכהן הגדול ראש ישיבת פורת יוסף חכם שלום שליט"א, אשר נוכח הקצב האיטי מבקש מול המצלמה "ההתרמה עולה בקושי". לב מי לא יחרד מהצער על פניו! נרתמים עכשיו למען הכתר!

יום ה' 12:10

מגבית למען הכתר חצתה את המיליון השלישי, אולם קצב ההתקדמות מלמד על קושי אמיתי להגיע ליעד בשעות שנותרו. מרן חכם שלום כהן מקבל עדכונים שוטפים על המצב החמור

כנסו לכאן לעדכון>>

יום ד' 11:50

כנסו לכאן לעדכון>>

23:20: יו"ר ש"ס אריה דרעי, מבוגרי אם הישיבות פורת יוסף, תרם כעת 101,000 ש"ח למגבית החירום "למען הכתר" להצלת הישיבה

כנסו לכאן>>

לחץ חסר תקדים בקרב בני ישיבת פורת יוסף וראשי הישיבה. עד כה גוייסו פחות מ15% מהיעד הגדול שיציל את אם הישיבות. הפעילות המאומצת בחפקי"ם הוכפלה והנהלת הישיבה מתחננת לציבור אוהבי התורה ולומדיה: אוי לנו מעלבונה של תורה הזועקת היום, לב מי לא יחרד מצערם של רבותינו. בהתגייסות ובתמיכה קטנה של כל אחד ממוקירי כותל המזרח עוד ניתן להצליח

בחרדה עצומה נפתחו היום (רביעי) מוקדי ההתרמה למיזם ההמונים "למען הכתר", בו יוצאים המוני בני ישיבת פורת יוסף לדורותיה לעזרת אם הישיבות וכותל המזרח, ולמען כינון והעצמת אימפריית התורה העצומה. הקמפיין הנערך בימים רביעי וחמישי יצא לדרך לקריאתו הנוקבת של ראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שליט"א, נוכח מצבה הקשה מנשוא של הישיבה החשובה, הכורעת תחת הנטל הכספי.

בפניה היסטורית שעלתה ובאה לאור מצבה הכלכלי של מעצמת התורה וההנהגה, נשמעה זעקת ראשי הישיבה בקרב קהל הבוגרים והידידים, כאשר מרן ראש הישיבה שליט"א מבטיח לתורמים: "הנני בזה לבקש, שהיות והמצב הכספי של הישיבה הוא דחוק מאד ודרוש לעזרה גדולה, על כן מתבקשים להציל את הישיבה, וזכות המצווה תעמוד לכולם שיזכו להקים בתים כרצונו יתברך עם בני, חיי, ומזוני, תורה ויראת שמים, תכתבו כולכם ותחתמו לשנה טובה ומבורכת, אתם וכל בני ביתכם, אמן כן יהי רצון". מרן הגר"ש שליט"א נכח בעצמו שעות ממושכות בכל כנסי הרתימה ועורר את תלמידיו בחשיבות המערכה בחרדת קודש למען בית היוצר להעמדת עולם התורה בארץ ישראל.

פורת יוסף היא מותג של גדלות המתנוסס כבר מאה שנה ומעמיד גדולי עולם, אבל למרות מקומה הנעלה ותפקידה הבלתי ייאמן בפריחת עולם התורה בארץ ישראל בכלל ובציבור הספרדי בפרט, ספינת הדגל מיטלטלת נוכח חובות עבר המאיימים על המשכיותה. צער גדולי ישראל וצער תורתה הכבירה של פורת יוסף, נשמעים היום הזה בראש חוצות ומרטיטים כל לב.

בדריכות עצומה מתאספים היום המונים להעמיד המלכות על מקומה, ולתת כתר מלוכה בראש עמליה. למען דור העתיד ולמען זכותם וברכתם של מצוקי ארץ זיע"א ויבדלחט"א, יחד עם בני הישיבה לדורותיה אשר נחלצו חושים בראש המחנה נקרא הציבור הקדוש אוהב התורה ולומדיה להשתתף בשעת כושר היסטורית זו, ולבוא עם זכותה הכבירה של פורת יוסף בכף המאזניים האישית ביום הדין, בברכתו של הכהן הגדול המעתיר בעד ובעד ביתו ותומכיו.

בציפייה דרוכה ובתפילה לסייעתא דשמיא, מתחננים היום בני הישיבה כי המוני ישראל יקשרו היום את גורלם בשותפות אמת עם היכל התהילה של כל אוהבי התורה, ובעז"ה יבטיחו כי גם הלאה - לא תפסק ישיבה בעוז ובתעצומות מכותל המזרח ואם הישיבות פורת יוסף.

כנסו לכאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר