פרסום ראשון

השר דרעי לגר"ר אלבז: צריך להתכונן לבחירות

במהלך שמחת ברית מילה לנכד המשותף לגר"י דרעי והשר לשעבר אריאל אטיאס, פנה אריה דרעי לחבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז ואמר לו כי יש להתכונן לבחירות שלישיות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בכניסה לביתו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך שמחת ברית מילה לנכד המשותף לרבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי והשר לשעבר אריאל אטיאס, פנה יו"ר ש"ס אריה דרעי לחבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז ואמר לו כי יש להתכונן לבחירות שלישיות.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך השמחה פנה דרעי לחבר המועצת הגר"ר אלבז, שהיה חלק מרכזי מהקמפיין בבחירות, ואמר לו כי "צריך להתכונן לבחירות, אולי זה הולך לשם".

בתוך כך, גורמים במפלגות החרדיות טוענים כי מתחזקת ההערכה שמדינת ישראל תלך בחודשים הקרובים לבחירות שלישיות: "רה"מ בנימין נתניהו מתכוון להחזיר את המנדט לנשיא בתוך שבוע, גנץ הרי לא יכול להקים ממשלה. המסקנה: נלך לבחירות שלישיות", טען אחד מראשי המפלגות החרדיות בשיחה שקיים בצהריים.

לדבריו: "נתניהו פעל להיות הראשון שהנשיא יטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה, מידיעה שהוא ייכשל, ואחריו גם בני גנץ ייכשל. הציבור יזכור שגנץ כשל ונתניהו עשה כל מאמץ אפשרי לממשלת אחדות, לשם זה הולך".

יצוין כי הערב, נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי להטיל את מלאכת הרכבת המשלה על ראש הממשלה בניין נתניהו לאחר שהאצים לממשלת אחדות כשלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר