תיעוד בלעדי

שר הדתות: "הקב"ה אומר לי 'ראס בן אמו' אתה נשאר"

לשאלה אם הוא עוזב את החיים הפוליטיים, ענה יצחק וקנין: "אני רואה שהקב"ה אומר לי 'ראס בן אמו' אתה תישאר אז אני כבר לא אומר כי אני חושב שזה מן השמים" • בלעדי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר מספר פעמים שהצהיר כי יפרוש מהחיים הפוליטיים, נראה כעת כי שר הדתות יצחק וקנין עשוי להישאר בתפקידו, אם יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי יבקש זאת ממנו.

בטקס הרמת כוסית שנערך במשרד לשירותי דת אמש (שלישי), דיבר השר וקנין על פעילותו במשרד למרות התקופה הקצרה בה הוא מכהן בתפקיד.

מנחה הטקס, יעקב כהן אמר לשר וקנין: "אחרי תשעה חודשים חייבת לבוא לידה של קדנציה נוספת".

השר ביקש להגיב על הדברים תוך שהוא חושף את סיפורו המעניין בשאלה המעסיקה רבים האם הוא ימשיך לכהן בתפקידו. "רציתי לעזוב את החיים הפוליטיים לפני כשש שנים בטרם נפטר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

וקנין הוסיף לספר את שהתרחש בזמנו: "הרב שמע שאשתי לא רוצה שאמשיך בתפקיד. הרב ביקש לקרוא לאשתי ולדבר איתה. 'תגידי למה את לא רוצה שהוא ימשיך' שאל מרן. הרב נתן לי סטירה מצלצלת ואמר לי למה אתה מצער אותי. כשהרב אמר לי דבר כזה זה לא פשוט. אמרתי לרב מה שהרב אומר אני אעשה".

וקנין הוסיף: "בישיבה שהייתה לי עם אריה הוא אמר לי יש לך כאן ארבעה חודשים בין כה אתה עוזב... ואני רואה שהקב"ה אומר לי 'ראס בן אמו' אתה תישאר אז אני כבר לא אומר כי אני חושב שזה מן השמים"...

מנחה האירוע השיב לסיום :"לנו זה עושה טוב כבוד השר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר