הפלונטר הפוליטי

נתניהו נפגש עם ליברמן; "לא הושגה פריצת דרך"

הפגישה של ראש הממשלה עם יו"ר ישראל ביתנו הסתיימה כעבור פחות משעה. נתניהו ביקש מליברמן להצטרף לממשלה, אך גם בסיום הפגישה - אין כל פריצת דרך (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש הבוקר (חמישי) עם ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו'. הפגישה, עליה סיכמו אתמול בשיחה טלפונית, הסתיימה כעבור פחות משעה.

במפלגת 'הליכוד' עדכנו כי במהלך הפגישה, הציע ראש הממשלה נתניהו לליברמן להצטרף לממשלה מהר ככל האפשר כדי לתרום בכך להקמתה של ממשלת אחדות זו.

עם זאת, נמסר כי בפגישה לא הושגה פריצת דרך, וראש הממשלה נתניהו יעדכן את ראשי בלוק המחנה הלאומי בפגישה.

ממפלגת 'ישראל ביתנו' נמסר כי "הסתיימה הפגישה בין יו"ר המפלגה, ח"כ אביגדור ליברמן, לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפגישה ציין ח"כ ליברמן שלאור האתגרים הביטחוניים והכלכליים ממשלת אחדות היא צו השעה ובחירות נוספות לא ישנו את המפה הפוליטית באופן מהותי. הדרך הנכונה היא גיבוש קווי יסוד משותפים בין ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן, ורק אח,כ נדון על חלוקת התיקים והרוטציה על ראשות הממשלה".

היוזמה לפגישה עלתה אתמול בפגישת ראשי סיעות הבלוק. למרות ההסתה החמורה שלו במהלך הבחירות, ראשי המפלגות החרדיות לא התנגדו למהלך.

מוקדם יותר היום הודיעו ב'ישראל ביתנו' כי כבר ביום הראשון להשבעת הכנסת ה-22, יגישו שורה של הצעות חוק ביניהם: את חוק הגיוס, כפי שאושר בקריאה ראשונה בכנסת ה- 20 ובהתאם לנוסח שקידם משרד הביטחון; ביטול חוק המרכולים ומתן הסמכות לעיריות ולמועצות המקומיות לקבוע את אופי החיים ביישוב ובכלל זה האיזורים בהם ניתן לפתוח עסקים בשבת; הסמכת רבנים עירוניים לקיום הליך גיור, כפי שהיה נהוג עד לשנות ה 90; ברית זוגיות; חובת לימודי ליבה כתנאי לקבלת תקציב למוסד חינוכי; העלאת הבטחת ההכנסה לקשיש לסכום של 70% משכר המינימום; מתן אפשרות לתחבורה ציבורית ובכלל זה רכבת, בסופי השבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר