החג - כחוויה

בסוכות תשבו שבעה ימים ולא תרגישו בתוך קופסת שימורים

אחרי הכבדות של הימים הנוראים, הקלילות והשמחה של סוכות כבר אוטוטו כאן, אך בלי עין הרע - המשפחות שלנו גדולות והשהות בסוכה הופכת לעתים ללא נעימה. הנה מקבץ רעיונות שיהפכו את החג לחוויה (חרדים)

כיכר בשיתוף כלפה | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש90)

אחרי הכבדות של ראש השנה ויום כיפור, בהחלט מתאימה לנו הקלילות והשמחה של סוכות.

השילוב הזה של מזג האוויר הנעים של תחילת הסתיו, הירוק של הסכך (אם עוד לא עברתם לקיינעס, שהוא קצת, אפעס, פחות ירוק...) הקישוטים המנצנצים, האוכל, החברה, הבנתם....

כיף! אבל. טוב, תמיד יש אבל... בלי עין הרע, המשפחות שלנו לא תמיד מונות 2 ילדים וכלב, והמרפסות שלנו, שמלכתחילה לא היו מי יודע מה גדולות, הולכות וקטנות עם השנים (או לפחות ככה זה מרגיש)

כן, פעם, לפני הרבה שנים, היו אנשים בונים סוכות בחצרות, ולכל משפחה הייתה סוכה לאוכל ועוד 3-4 סוכות שינה (את האטבים שעפים מקומה ראשונה על סוכת הבחורים בכל בוקר כדי שיקומו למניין אנחנו זוכרים טוב מאוד...)

אבל תכל'ס, יותר נוח סוכה אחת שיש בה הכל, גם אם לא ממש אפשרי.... זהו, שאולי השנה זה יהיה אפשרי, כי בכל זאת, התקדמנו ויש מגוון פתרונות מעניינים שיכולים להפוך את החיים בסוכה לקלים הרבה יותר.

אז אם גם אתם רוצים לחגוג את סוכות השנה ברחבות, הנה כמה רעיונות יצירתיים:

1. אוכלים או ישנים? מה עדיף?

בכל שנה עולה הדילמה הזו. איך מסדרים את המיטות סביב שולחן האוכל? איך גוררים את המזרונים או המיטות המתקפלות ואיפה מצניעים אותם בשעות היום כדי לא לתת הרגשה שאנחנו במאהל בדואי?

אולי להקטין את השולחן? אולי לכסות את ערימת המזרנים בכיסוי יפה ודקורטיבי? (עד שהילדים מגלים מה יש מתחת והופכים את הערימה ללונה פארק...)

אז בואו נתחיל בסוכה בה מרובים הישנים והשולחן תופס מקום יקר.

השנה, במקום לגרור את השולחן מהסלון, אולי הגיע הזמן לשולחן מתקפל? כן, הוא פחות יפה, אנחנו מסכימים אבל על כל פגמים תכסה המפה, וכאלו לא חסרות.... והשנה גם לא צריך לגרור את השולחן מהחנות,

אפשר להזמין אונליין ולקבל אותו הביתה במשלוח ישיר, דרך כאן.

נעבור לסוכות בהן אתם מעדיפים את השולחן פתוח ואת המיטות, פחות.. כן, מיטה מתקפלת היא בהחלט פיתרון, חלקי.

השנה מצאנו לכם פתרון הרבה יותר מוצלח! קבלו את המיטה המתקפלת (חכו....) למזוודה!!!!

כן, כן, היא ממש מתקפלת לגודל של מזוודה. ולא, לא צריך שום מזרן. פותחים בלילה, ישנים על הבד של המיטה עצמה (שמיועד לשינה, לא להילחץ) ובבוקר מקפלים והופ! מזוודה קטנה שאפשר לתקוע בכל פינה, אפילו מחוץ לסוכה.

כאן אפשר לרכוש אותה במחיר חגיגי במיוחד.

אז אחרי שפתרנו את בעיית המקום על הקרקע, הגיע הזמן לעלות קומה.

  1. מהומה בסוכה!

אם תחשבו על זה, אנחנו סוג של עוברים לגור בסוכה למשך שבוע, במיוחד הגברים. ועל מה ההדגשה? כי גם כשאנחנו גרים איש בחדרו ובמיטתו בבית רחב הידיים (הכל יחסי....) נוצר תמיד בלאגן, במיוחד של הגברים.... אז במקום להגיע בכל פעם לסוכה, למצוא דברים זרוקים פה ושם וגם בין לבין, ולהתעצבן, בואו נשמור על שמחת החג ונפתור את העניין הזה כבר מעכשיו.

שימו לב:

מדפים יכולים היו לעזור מאוד לבלאגן- מקום לספרים, לטישו, לפיג'מה, ולכל שאר החפצים הנלווים.... השתגעתם? לתפוס עוד מקום בסוכה? צודקים!

אבל מה עם מדפים מתקפלים, רגע... שאפשר לתלות מהתקרה???

אה! נשמע קצת יותר אפשרי, נכון? אז קבלו אותה- יחידת מדפים עשויה בד, שאפשר לתלות מהתקרה, לא תופסת שטח קרקע בכלל ואפשר לקבל בכל רגע. ובאה השלווה לעולם.

כאן אפשר לראות איך היא נראית וגם להזמין אותה ישירות הביתה.

והנה עוד רעיון שיחסוך לכם הרבה עצבים ובעיקר מעידות על כבלים אקראיים (כי גם בסוכה צריך להטעיון את הפלאפון....) ואגב, הוא שימושי מאוד גם בתוך הבית כך שהרווח כפול...

הכירו את מדף הפלסטיק שמתלבש על השקע שלכם. אתם תוקעים את המטען והפלאפון, או מה שזה לא יהיה, יושב לו בשקט על המדף ממש מתחת לשקע, לא תופס מקום, לא חוסם את הדרך ולא מציק לאף עובר אורח. אתם לא צריכים ברגים, מסמרים, דיבלים או כל דבר אחר, הפטנט כאן פשוט בגאוניותו.

ככה זה עובד.

ועכשיו, הגיע הזמן לפנק את בעלת הבית במתנה קטנה לחג. אתם יודעים מה היא הכי רוצה? גם אנחנו לא.... אבל יש משהו שבטוח ישמח אותה ויחסוך לה הרבה עצבים... כי בדרך כלל, אחרי שפורשים על השולחן המתקפל את המפה היפה, ועליה מפה חד פעמית, ועליה כלים יפים, הקצוות של המפה מתחילים להתעופף לכל עבר (בכל זאת, סתיו, בחוץ...) ויחד איתם עפות להן בחדווה המפיות ולפעמים גם הכוסות (במיוחד אם הן חד פעמיות) וזה, זה מחזה שאף אישה לא נהנית ממנו!

אז השנה, מוסיפים לקניה סט מחזיקי מפה ופותרים את הבעיה. הם חזקים יותר מאטבים ועושים עבודה טובה יותר מקשרים והם גם קצת יותר דקורטיביים.

ככה הם נראים.

אהבתם? ספרו לנו.

יש לכם עוד רעיונות שיהפכו את הישיבה בסוכה למרווחת ונעימה יותר? נשמח לשמוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר