תובנות לחיים במטבח הביתי

התובנות של מירי בעלת קייטרינג הבוטיק הביתי

מירי הינה אשת חיל שבשנים האחרונות הצטרפה לטרנד הכל כך מעניין והחליטה שאת כישוריה במטבח תנצל לטובת הכנסה מהצד לא קטנה ולא רעה בכלל… (צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מירי היא אחת מתוך מאות נשים שלא מוותרות לעצמן, כבר עם תחילת שנת הלימודים החדשה מתחילה גם מירי לפזול לקראת עונת החגים הקריבה לבוא.

אם תשאלו מדוע כל כך מוקדם? כי מירי לבד מעצם היותה עקרת בית עם משפחה ברוכה כ"י, ולבד מכך שכבר נכד ראשון התווסף לו בחורף האחרון, מירי הינה אשת חיל שבשנים האחרונות הצטרפה לטרנד הכל כך מעניין והחליטה שאת כישוריה במטבח תנצל לטובת הכנסה מהצד לא קטנה ולא רעה בכלל…

מירי קנתה לה שם ברחבי העיר כאחת שמבינה בבישול ובאפיה ולאחר שעברה כמה קורסים בתחומי המטבח המקצועי הפכה את ביתה לעסק מצליח של קייטרינג בוטיק ששולח אוכל לשבת ולחג למשפחות שמבינות באמת…

כבר בימיו הראשונים של העסק, מירי הבינה שהיא צריכה להשתדרג, לא רק ברמה המהוקצעת של המנות והמאפים, אלא בעיקר במוצרי החשמל הביתיים המשמשים אותה לעומסים של סופ"ש.

היא עשתה לעצמה רשימת צרכים והחלה לעבור בחנויות מוצרי החשמל קודם כל בחיפוש אחר תנור אפיה ביתי שיעשה את העבודה כמו שצריך.

היא אמנם יצאה קצת מבולבלת, אך לא כל כך מופתעת.

כמעט כל חנות חשמל המליצה על תנור קסם שאמנם אינו תעשייתי, אך הפונקציונאליות שלו פשוט השאירה אותה פעורת פה…תנורי אלקטרולוקס!

אז הנה סיכום של תובנות איתם חזרה מירי מהמסע הארוך שלה:
דבר ראשון שהכי חשוב לבדוק זהו נפח התנור, כי למשפחה חרדית ממוצעת, כל סנטימטר הוא חשוב, אז בלי לגנוב משטח המטבח, תנורי אלקטרולוקס מציעים לעקרת הבית עד 20% יותר נפח מכל תנור אחר!

תנורי האפייה והבישול האיכותיים והמתוחכמים המויובאים ארצה ע"י היבואן הרשמי חברת 'מיניליין', הם בעלי נפח ענק של 74 ליטר ומכילות תבניות גדולות במיוחד הרחבות ב20% מהמקובל בשאר החברות, כשגודלו החיצוני נותר ככל תנור אחר.

אבל גם אם נתקדם הלאה לתכונות המתקדמות של התנור, נגלה שחברת מיניליין בוחרת לכם את מוצרי החשמל הנוחים והאיכותיים ביותר, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

בשלב זה חשוב לציין כי יבואן רשמי כמו חברת מיניליין מעבירים את מוצרי החשמל השונים לפני שמגיעים לארץ, סדרת בדיקות התאמה לשוק הישראלי עם הדרישות הטכניות והדרישות של הלקוחות שמשפיע רבות על איכות התפקוד של כל מוצרי החשמל. כל סדרת מוצרי אלקטרולוקס עברו בדיקות מקיפות כדי שתפיקו את המירב וגם תחסכו בחשמל. אז בבואכם לחנות בדקו היטב אם המוצר אותו אתם קונים משווק ע"י יבואן רשמי או סתם הגיע לארץ ללא מחשבה מוקדמת ע"י ייבוא מקביל.

בואו נחזור לתנורים: בתנורי האיכות בסדרות השונות ניתן לאפות ולבשל עד 3 תבניות בו זמנית! האפייה מדויקת ולא מעט עקרות בית מדווחות על התוצאות הנהדרות שהן משיגות בעזרת תנור האלקטרולוקס שברשותן בכל סוגי המאפים והתבשילים.

התוצאה הזו, הבלתי אפשרית לכאורה, מושגת הודות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון מאוורר הטורבו Ultra fan plus שמפזר את החום בכל התנור בצורה מדויקת, אחידה ומהירה.

ולצד מאוורר הטורבו המתקדם ישנם עוד טכנולוגיות מתקדמות כמו:

חיישן FoodProbe - שמבקר את טמפרטורות המזון לאורך כל זמן האפייה והבישול ובעזרתו ניתן לקבל תוצאות כמו במסעדת יוקרה.

וכמו תמיד אחרי שאפיתם, בישלתם, ו...לכלכתם עם כתמי שומן שרוף, הגיע הזמן לנקות.

אז כל עקרת בית בורחת מהתהליך המייגע של קרצוף עם חומרי ניקוי חריפים כי קודם כל זה מעייף, מסחרר ובסוף זה גם לא ממש מנקה…

אך גם פה הטכנולוגיה תרמה את חלקה אלקטרולוקס עשו את זה ממש מושלם, הקסם נקראה- ניקוי פירוליטי.

בשיטה זו התנור מתחמם לטמפרטורה של כ-500 מעלות צלזיוס למשך זמן ארוך יותר משעתיים, ובעצם שורף את כל השומנים והופך אותם לאפר. דלת התנור ננעלת לשמירה על ביטחונכם וכל מה שנשאר לך לעשות זה לנגב את האפר שהצטבר בתחתית התנור.

תכונה זו תורמת לתנור יתרון נוסף – הבידוד בתנור כזה הוא טוב יותר, מונע בריחת חום וגם חסכוני בחשמל.

מותג 'אלקטרולוקס' – 'אלקטרולוקס' הינו קונצרן שוודי והחברה הינה אחת משתי היצרניות הגדולות בעולם למכשירי חשמל ביתיים המייצרת את כל מגוון מכשירי החשמל הלבנים לבית: מכונות כביסה, מייבשי כביסה, כיריים, תנורים, בלנדרים, מגהצים ועוד מגוון רב של מוצרי חשמל ביתיים.

לקראת החגים והשנה החדשה הבאה עלינו לטובה, יצאה חברת 'מיניליין' יבואנית תנורי אלקטרולוקס במבצע – קונים תנור בנוי מהדגמים שבמבצע מוסיפים 590 ₪ - ומקבלים כיריים קרמיות – בכפוף לתקנון ועד ה- 31/10.

הצרכן החרדי – ב'מיניליין' מכירים היטב ומכבדים את צרכיו של הציבור החרדי איתו אנחנו עובדים כבר שנים ארוכות וזו הסיבה למגוון הרחב של המוצרים הקיים אצלנו על מנת לתת מענה לכל שכבות האוכלוסייה.

מילה לסיום – לקראת השנה החדשה נברך את עם ישראל בשנה של התחדשות, תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה וברכותיה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר