בשיחה שמסר בישיבה

המשגיח: באיראן מאמינים שה' רוצה להשמיד את היהודים

משגיח ישיבת אור ישראל, הגאון רבי פנחס גולדווסר נשא שיחה בהיכל הישיבה והרחיב בהתבטאויות אקטואליות: "הדבר הכי נורא שקרה השנה, כאשר התברר שהנמר (טראמפ) - נמר של נייר" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת אור ישראל (צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

בשיחה שמסר בישיבת 'אור ישראל' לאחר ראש השנה, יצא משגיח הישיבה הגאון רבי פנחס גולדווסר בשורת התבטאויות אקטואליות. בתחילת דבריו נשמעו מפי המשגיח דברים עליהם פחות מדברים בעולם הישיבות - סביב האיום האיראני.

"יש לי גיס שהיה אלוף בצה"ל והוא מעורה במצב הביטחוני", פתח המשגיח את דבריו. "שאלתי אותו מה קורה, הרי משנה לשנה המצב נהיה הרבה יותר חמור זה מצב נפיץ. שאלתי אותו האם האיראנים חושבים באמת שהקב"ה רוצה להשמיד את היהודים?", תהה המשגיח.

"הוא אמר לי הם מאמינים באמת שהקב"ה רוצה להשמיד את היהודים. זה מצווה, אי אפשר לוותר. זה נורא נוראות", התבטא הרב גולדווסר.

עוד הרחיב בהמשך דבריו על הסכנות האורבות לכלל ישראל: "יש לנו חזית ברצועת עזה, חזית בלבנון של החיזבאללה. הם מנסים להקים כוח בגבול לא מצליחים למנוע את זה מהם".

"הדבר הכי נורא שקרה השנה, האמריקאים הצהירו כל הזמן שהם עוזרים לישראל, ואוי ואבוי מי שיפגע בהם. האיראנים פגעו משמעותית בשדות הנפט של סעודיה, והאמריקאים שתקו כי יש להם בחירות עוד שנה. פתאום התברר שהנמר (טראמפ) זה נמר של נייר".

בשלב זה תקף המשגיח את ההסתה המשתוללת ברחוב נגד המגזר החרדי ואת מפלגת 'כחול לבן': "אנחנו באמת לבדנו אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. רואים את מפלגת הרמטכ"לים כמה היא חכמה מי יודע מה יהיה פה. כמה חילול השם היה השנה פעמיים עבדו לעגל - מיליונים שהצביעו נגד השם ונגד התורה".

"אנחנו עם אחד איזה חילול השם נורא איזה הסתה הייתה. הולך להיות לנו שנה שכבר לא צריכים אותנו ואי אפשר לאיים שום דבר. כל מה שהם רצו זה לעקור את התורה ואת השבת. כל היהדות בסכנה. מה יכול לעמוד לנו? רק התפילות. אף אחד לא מבין את המצב. רק קומץ קטן של בני תורה", סיים המשגיח את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר