הענות רבה למיזם החיבורים של מפעל הפיס לציבור הכותבות

תחרות החיבורים לנשים של מפעל הפיס מתקיימת השנה זו הפעם השניה ונושא התחרות:"לא לפחד כלל" - הפחד מול האמונה והביטחון בה'. הפרס הראשון 25,000 ש"ח. התאריך האחרון לשליחת החיבורים כ"ה באלול תשע"ח. כל הפרטים (אקטואלי, שיווקי)

תחרות כתיבת חיבורים תורנייים. (צילום: יחצ)

חודש ימים בלבד לאחר שתחרות החיבורים לנשים יצאה לדרך, ובמפעל הפיס מציינים בסיפוק כי חיבורים רבים כבר הגיעו לתיבת מיזם החיבורים של מפעל הפיס.

ההודעה על קיום התחרות זו השנה השנייה ברציפות, התקבלה באהדה בקרב ציבור הכותבות שכבר מיהרו להזדרז ולשלוח את חיבוריהם בנושא "לא לפחד כלל". על החיבורים שמגיעים למפעל הפיס, עוברות בעיון רב חברות ועדת השיפוט החיבורים שיגיעו למקומות הראשונים יזכו את שולחיהם בפרסים כספיים נכבדים בשווי עשרות אלפי שקלים.

במפעל הפיס מציינים בסיפוק את העובדה כי בשנה שעברה למרות שהתחרות התקיימה רק בפעם הראשונה, הגיעו למעלה מ-500 חיבורים שהפתיעו מאוד את חברות הועדה שנהנו לקבל לידיהן מאות מאמרים משובחים של מיטב הכותבות מכל רחבי הארץ. במפעל הפיס נערכים השנה לגידול נוסף במספר המאמרים שיתמודדו בתחרות החיבורים והרחיבו את זמני הגשת המאמרים עד לכ"ה באלול תשע"ח (5.9.2018).

בפיס מציינים כי הפרס הראשון יעמוד גם השנה על סך 25,000 ₪, הפרס השני על סך 20,000 ₪, המקום השלישי יזכה בפרס בסכום 15,000 ₪, המקום הרביעי 10,000 ₪, המקום החמישי ב-5,000 ₪ ולצידם עוד שבעה זוכים בזכות לקניית ספרי קודש ברשת "אור החיים" בסך של 1,000 ₪. את טפסי ההצטרפות ניתן להשיג בדוכני הפיס בפריסה נרחבת וברשת ספרי "אור החיים". את החיבורים ניתן לשלוח החל מ- כ"ב אייר תשע"ח (7.5.18) ועד ל- כ"ה אלול תשע"ח (5.9.18) לת.ד. 364 בני ברק, במפעל הפיס מציינים שלראשונה ניתן יהיה לשלוח את החיבורים גם בצורה מקוונת לכתובת הכשרה nativ.co.il/pais

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר