נמאס מהישן?

הורוביץ מכוניות: בקיץ הזה תנהגו ברכב חדש • כל הפרטים

החלפת רכב עשויה להיות מסורבלת ומאתגרת, לכלול תהליך מכירה מייגע של הרכב הקיים, וחיפוש אחר רכב חדש בשוק בו האמינות אינה מוצר מדף, אולם יכולה להתנהל במהירות, בקלות ובהוגנות, על ידי אנשי מקצוע מובילים. המומחים של הורוביץ מכוניות מספקים מענה מקצועי לכל לקוח, במגוון סוגי עסקאות: מגוון רכבים חדשים, 0 ק"מ, רכבים מיד שניה ואחרים, בהתאמה אישית לכל צורך ולכל כיס (רכב)

בקיץ הזה תנהגו ברכב חדש (צילום: (שאטרסטוק))

למה לי רכב בטרייד אין

מרבית האנשים שרוכשים רכב, עושים זאת תוך מכירה של הרכב הקיים כבסיס לעסקה, ובהוספת סכום כסף, במטרה לרכוש רכב חדיש יותר, גדול יותר ומתקדם יותר טכנולוגית. עסקאות הטרייד אין מאפשרות מכירה של הרכב ורכישה של רכב על פי צרכי הלקוח, באותו מעמד, במסלול של מפתח כנגד מפתח. עסקאות אלו מתאימות במיוחד לאנשים שאינם מעוניינים להיוותר ללא רכב בתקופת הזמן שבין המכירה לקניה, וכן אינם מעוניינים לעסוק בסחר ברכב בשוק החופשי.

צוות המומחים והיועצים של חברת הורוביץ מכוניות מזמינים כל לקוח ומתעניין למשרד, לשיחה נינוחה על כוס קפה, בה ייבחנו מסמכי ומצב הרכב הקיים, תמחור הרכב בהתאם למחירון יצחק לוי ולפרמטרים נוספים, והצעה לרכישת רכב חדש, בהתאם לבקשת הלקוח, העדפתו ותקציבו.

הורוביץ מכוניות- ייעוץ וליווי ברכישת רכבים (יחצ)

רכב חדש? רכב מיד שניה? אולי רכב היברידי? איך בוחרים?

מרבית המתעניינים אשר פונים אל הורוביץ מכוניות, יודעים להגדיר מהו סוג הרכב והשנתון בו הם מעוניינים. ברכבים, כמו עם טלפונים ניידים, ניתן למצוא יצרנים רבים ורמות שונות של איכות, אבזור, בטיחות, חוויית משתמש וכמובן עלות. לקוחות רבים מגלים נאמנות ליצרן מסוים, לרוב על בסיס ניסיון קודם, ומבקשים להתקדם לרכבים חדישים ומתקדמים יותר של אותו יצרן, אולם יש גם הרפתקנים שמגיעים בחיפוש אחר רעיונות והמלצות לרכב הבא.

המומחים של חברת הורוביץ מכוניות יודעים מחד גיסא להיות קשובים לצרכים ולהעדפות של הלקוח, ומאידך גיסא להעמיד לרשותו את ניסיונם הרב ומאגרי הידע הנרחבים שהם מביאים.

בבחירה של רכב יש להביא בחשבון מספר אלמנטים שיסייעו בבחירה מושכלת ונכונה:

  • תקציב- הגדרת תקציב כולל לעסקה, בין אם מדובר בעסקה בה הלקוח מביא את כל הסכום מן ההון העצמי, ובין אם בעסקת טרייד אין או עסקאות מימון. מומלץ לקבוע ולהחליט מראש על הסכום אותו תרצו להשקיע ברכב, ועמו להתחיל את החיפוש והסינון.

  • גודל הרכב- גודל הרכב הוא עניין של צורך וכן של העדפה אישית. הרכבים הסטנדרטיים בישראל הם רכבים משפחתיים הכוללים חמישה מקומות, מרווחים ונוחים, ובעלי תא מטען רחב. אנשים שאינם בעלי משפחות ולרוב נוסעים לבדם, יעדיפו פעמים רבות רכבים קטנים יותר, שיתנו מענה לצרכיהם ומחירם נמוך משמעותית ממחיר המשפחתיות. צרכים נוספים הם רכבים למשפחות גדולות, הנותנים מענה גם לשבעה מקומות ישיבה, רכבי שטח 4/4 למטיילים, רכבי מנהלים מרווחים במראה יוקרתי, קרוסאוברים ועוד. החלטה מראש על גודל הרכב הרצוי תסייע בצמצום האפשרויות.

  • נפח מנוע- נפח המנוע של הרכב יהיה אחראי על איכות הביצועים, מהירות התגובה וההנעה, אולם גם ישפיע השפעה ישירה על צריכת הדלק שלו. הרכבים הנמכרים בישראל הם רכבי 1600 סמ"ק, גודל מנוע המותאם לרכבים המשפחתיים, כאשר יש מי שיעדיף מנוע קטן וחסכוני יותר ויש את חובבי הז'אנר שיבקשו מראש רכב בעל מנוע עוצמתי וחזק יותר.

  • עלויות תחזוקה- אחזקת רכב טומנת בחובה עלויות תחזוקה לא מבוטלות, הבאות לידי ביטוי הן בצריכת הדלק, הן בעלות הטיפולים השוטפים והן בעלויות תיקונים וחלקי חילוף. העלויות הללו משתנות בין יצרן אחד למשנהו ובין הדגמים השונים, ויש להביא אותן בחשבון בתכנון הרכישה.

הורוביץ מכוניות היא חברה למסחר ברכב המספקת מענה לציבור רחב במיוחד של לקוחות, מהווה כוח קניה חזק ומשמעותי אל מול היצרנים השונים, מה שמאפשר לה לייצר ללקוחותיה עסקאות משתלמות במיוחד, כמו גם מערך מקיף של שירותים נלווים לרבות תכניות מימון משתלמות, מענה למסורבי מימון, מתן אחריות רחבה על רכבים, ביצוע בדיקות לפני קניה והצגת המידע המלא בשקיפות ללקוח, מענה לכל רמות התקציב ולכל צורך, ושביעות רצון לקוח כיעד מרכזי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר