נוסחה מתוקה בהחלט

איך מארגנים הרמת כוסית מנצחת? עם שוקולד כמובן

סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים לעובדים יכולים לא רק לשפר את מצב רוחם של העובדים, אלא גם לתרום להצלחה משותפת • אירועי גיבוש כמו הרמת כוסית הם דרך נפלאה לחבר בין העובדים ולהביע את ההערכה שלה הם מגיעים – והכי טוב שתעשו את זה עם שוקולד

שדרגו את הרמת הכוסית בחברה שלכם (צילום: רוי שוקולד)

שגרת העבודה שכולנו מכירים מחיי היומיום שלנו עשויה להיות שוחקת לעתים ומלחיצה לפעמים. ואולם, כאשר אנחנו מרגישים טוב במקום העבודה שלנו, כאשר תנאי העבודה שלנו טובים וכאשר אנחנו זוכים להערכה ולתמיכה מהעמיתים שלנו ומהממונים עלינו – השגרה הזאת הופכת נעימה וקלה הרבה יותר, והאמת היא שגם איכות העבודה שלנו יכולה להשתפר כתוצאה מכך.

זוהי הסיבה לכך שהיום מקומות עבודה רבים שמים דגש על יצירת סביבת עבודה נעימה וחיובית לעובדים ועל הטמעת תרבות ארגונית ששמה את רווחתם במרכז. בילויים משותפים ואירועי גיבוש הם אחת מהדרכים לגרום לעובדים להרגיש שהם חלק ממשפחה ושהם מוערכים, ואירועי הרמת כוסית הם ככל הנראה האירועים השכיחים ביותר בכל מקום עבודה. בימי חג או באירועים מיוחדים, הכי קל ונעים להתאסף כולם יחד לאירוע קצר ולא רשמי, שמאפשר לכולם לקחת מעט אוויר וליהנות מבילוי חברתי משותף, ורצוי עם כיבוד משובח.

אז איך מארגנים הרמת כוסית מנצחת? התשובה היא פשוטה – עם שוקולדים מעולים שיגרמו לכל העובדים לחייך וליהנות, כי מי לא אוהב שוקולד?

מגשי אירוח מתוקים בדרך אליכם

אם כבר הסכמנו ששוקולד כולם אוהבים, אז עכשיו רק נשאר לנו למצוא את השוקולדים הכי טעימים והכי מיוחדים. ובמקום לחשוב על כל סוג שוקולד בנפרד ולחשב כמויות, תוכלו להזמין לעובדים מגשי אירוח מתוקים ומושקעים מלאים בשוקולדים ופינוקים: למשל, פלטת שוקולד ענקית עם תוספות מעולות כמו טראפלס ומקרונים שכל עובד יכול לשבור לעצמו, עוגיות שוקולד צ'יפס מעולות, פרלינים בטעמים כמו וניל ופיסטוק פטל, מקרונים במילוי פירות יער, שוקולד ועוד ואפילו בראוניס ופופקורן מקורמל. בקיצור, ללקק את האצבעות.

כאשר אתם בוחרים את מגשי האירוח לעובדים שלכם, הקפידו לדאוג כי לכל עובד יימצא הטעם האהוב עליו, והסוד לכך הוא במגוון הגדול. אם יש עובדים טבעוניים או עם הגבלות תזונה מסוימות – תוכלו להתאים גם להם מוצרים מתאימים, כך שגם הם יוכלו ליהנות יחד עם כולם. ואם תרצו, תוכלו גם לעשות התאמות מיוחדות למגש האירוח שלכם, כמו למשל להטביע את לוגו החברה על השוקולדים או להוסיף בקבוקי יין מפנקים לטקס הרמת הכוסית. וכמובן, אל תשכחו לתאם היטב את מועד הגעת המשלוח, כך שהוא יגיע בדיוק בזמם הנכון כדי לשמח את כולם.

אירוע הרמת כוסית בהתאמה אישית

אפשרות אחרת שעומדת בפניכם כאשר אתם מארגנים אירוע הרמת כוסית לעובדים היא להביא את החוויה של עולם השוקולד אל תוך מקום העבודה שלכם. ברוי שוקולד מציעים אירועי הרמת כוסית Happy Hour בהתאמה אישית שבהם יוגשו לעובדים כל אותם פרלינים, טראפלסים, עוגיות ועוד, אך הפעם ישולבו באירוע גם צדדים חווייתיים יותר. תוכלו למשל לצפות בהכנת "מקופלות" שוקולד מעולות ואז לטעום אותן כמובן, או לקבל את פרלין החלומות שלכם שיוכן במיוחד לפי טעמכם במהלך האירוע.

הרמת כוסית לא חייבת להיות אירוע שגרתי ומשעמם, אלא היא יכולה להיות מלהיבה ובלתי נשכחת. שוקולד הוא דרך נפלאה לחבר בין אנשים ולשמח אותם – וכשמדובר בעובדים שלכם, שווה שתשקיעו, נכון?

למידע על אירועי הרמת כוסית והזמנת מגשי אירוח מתוקים של רוי שוקולד, היכנסו לאתר https://www.roychocolate.co.il/

(צילום: רוי שוקולד)
(צילום: רוי שוקולד)
(צילום: רוי שוקולד)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר