המדריך המלא

כסאות בר בעיצוב הבית - כך תעשו זאת

כסאות הם פריט שגרתי ביותר בנוף הריהוט הביתי, לכן קשה לדמיין איך ניתן ליצור עניין באמצעות מקומות ישיבה בלבד. זו בדיוק הסיבה לכך שהתכנסנו כאן כעת, כדי לספר לכם שישנה בהחלט דרך לרענן את עיצוב הבית באמצעות הוספה של כסאות גבוהים. אם אינכם בטוחים כיצד תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, המשיכו לקרוא ותגלו שיש יותר מדרך מצוינת אחת לשדרג את המראה של החדרים בביתכם (עיצוב)

אילוסטרציה (צילום: יחצ)

מדוע כדאי לשלב כסאות גבוהים בעיצוב הבית?

יתכן כי המראה הייחודי של כסאות בר בעיצוב הבית קרץ לכם מאז ומעולם, אך טרם הצלחתם לחשוב על סיבה טובה לשלב אותם בעיצוב הבית. אמת שיש הרבה יותר מסיבה אחת טובה, אלא ישנן מספר סיבות נהדרות שלאחר שתכירו אותן לא יהיה ספק בליבכם כי פריטים אלה יהיו תוספת נהדרת לביתכם.

ראשית, כסאות אלה מעשירים ומעמיקים את העיצוב משום שהם יוצאי דופן בנוף. זו דרך נהדרת להוסיף עניין לחלל באמצעות פריטים אשר גם מעניקים מענה שימושי ולא סגנוני בלבד, בניגוד לחפצי נוי שונים למשל.

סיבה נוספת לכך שכדאי לשלב כיסא בר בביתכם, היא שהם מגיעים בעיצוב משגעים. תוכלו בקלות למצוא את הכיסא המושלם עבורכם ועבור הסגנון בו בחרתם לעצב את ביתכם, בין אם אתם אוהבים מראה נקי ואלגנטי ובין אם אתם דווקא מעדיפים מראה ססגוני ומלא בשמחה.

והסיבה האחרונה שנציג בפניכם עשויה להפתיע אתכם עד מאוד - כסאות גבוהים הם נוחים. אנשים רבים אינם מצפים להכרזה ייחודית שכזו, אך האמת היא שכסאות גבוהים השתדרגו זה מזמן וכעת תוכלו למצוא עיצובים המשלבים ריפוד רך ונעים, משענת לכפות הרגליים, משענת גב יציבה ואפילו כאלה המגיעים עם משענות יד מפנקות. כאשר משלבים יחד את כל הסיבות שפירטנו בפניכם, לא נשאר ולו ספק קל באשר להוספה של כסאות בר לעיצוב הבית.

כיצד בוחרים כיסא בר?

אז כעת משהגעתם להחלטה לבצע רכישה, הגיעה העת ללמוד כיצד בוחרים את כיסא הבר הטוב ביותר עבורכם. הנדבך הראשון עליו יש לתת את הדעת הוא מידות הכיסא. אם הכסאות מיועדים להיות מוצבים לצד שולחן גבוה או מזנון, חשוב לוודא כי גובה הכיסא מאפשר הגעה נוחה למשטח מצד אחד, אך מצד שני עליו לאפשר ליושב להניח את ברכיו בנוחות מתחת למזנון או לשולחן. למרבה המזל ישנם גם כסאות מתכווננים, אשר יהפכו את ההתלבטות שלכם לפשוטה הרבה יותר.

הנדבך השני אותו מומלץ לבחון הוא החומר ממנו עשוי המוצר. למשל, אם אתם מעוניינים בכיסא בעל ריפוד לישיבה נוחה יותר, אך ישנם ילדים בבית, מומלץ לבחור בכסאות בעלי ריפוד אותו ניתן להסיר ולכבס. ילדים הם שמחה ללא ספק, אך הם גם סכנת לכלוך לריפוד. כאשר ניתן לכבס את ריפוד הכיסא, תוכלו ליהנות מכל ארוחה עם הילדים מבלי לחשוש לגורל הכיסא.

הנדבך השלישי והאחרון בו נדון, הוא העיצוב כמובן. כפי שציינו קודם לכן, כסאות מסוג זה מגיעים בשלל עיצובים מרהיבים מהם תוכלו לבחור. ישנם כסאות עץ המביאים לבית מראה כפרי ופסטורלי, ישנם כסאות המשלבים מתכת ליצירת מראה עכשווי ומלוטש, וישנם כסאות מרופדים עם הדפסים מרגשים המתאימים למי שאוהב את הסגנון האקלקטי, לכל אחד ניתן להתאים את העיצוב המושלם עבורו.

לסיכום נציין כי כסאות גבוהים אינם חייבים להישאר בגבולות המטבח בלבד. ניתן לשלב את הפריטים הללו גם כמעמד מסוגנן בחדר המקלחת, כמעמד לעציצים או חפצי אמנות בסלון או ככסאות גינה בגינה הביתית בעוד אתם נהנים מהשמש החמימה. השמיים הם הגבול.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר