מנכ"ל ארגון ערכים:

"בת ישראל! אל תשכחי בכל מעשה ופעולה שאת יהודייה!"

בכנס לרגל השנה החדשה שנערך על ידי 'תבונה', השלוחה החרדית של המרכז האקדמי לב ובמסגרת הפעילות להעצמת סטודנטיות של מנהל קהילתי הר נוף השתתפו מאות סטודנטיות ונשים בערב שכולו חיזוק (יהדות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

מאות סטודנטיות, נשים ונערות משכונת הר נוף התכנסו באודיטוריום שבמרכז הפיס בנוה ירושלים, ומילאו את האולם עד אפס מקום, ליום עיון מרוכז. הן צפו בסרט המתעד את מאורעות השנה שחלפה, שמעו שיחות חיזוק מפי מנכ"ל ארגון 'ערכים' הרב יוסף וליס ומאת הרב חיים זאיד. בסוף היום נהנו המשתתפות מהופעה מלאה של להקת 'מחול על גלגלים' שהצליחה לגעת בליבן של המשתתפות.

הרבנית מרים וינברג, מנהלת קמפוס תבונה ותושבת שכונת הר נוף, בירכה את המשתתפות לשנה החדשה והסבירה כי הפסוק "אריה שאג מי לא יירא", פותח בלשון עבר וממשיך בלשון עתיד במטרה ללמד אותנו לבחון את מאורעות השנה שעברה כדי להפיק מהן מסר והתחזקות לעתידנו שנקבע במשך כל הימים הנוראים.

בסיפור דרמטי ומרגש במיוחד סיפר מנכ"ל ערכים הרב יוסף וליס, על הרגע בו נפרדה סבתו מאמו בזמן הסלקציה בשואה וביקשה ממנה רק לזכור תמיד שהיא יהודייה. באופן זה הוא גם מבקש מאיתנו הבנות- לזכור בכל מעשה ובכל פעולה שאנו יהודיות! שבורא עולם משגיח על מעשינוושמוטלת עלינו החובה והזכות לבחור בטוב ובחיים, כפי שהתורה מצווה אותנו.

הרב חיים זאיד בהרצאה מתובלת בשמחה ובהומור, ביקש מכל אחת לבחור 'מתנה' שאותה היא נותנת השנה לקב"ה. והבטיח שמי שתתמיד בקבלה שהיא מקבלת על עצמה תזכה לסיעתא דישמייא גדולה ולברכת שנה טובה ומבורכת.

את הערב סיימה להקת 'מחול על גלגלים' של מנהל קהילתי רמת שלמה בסיוע משרד התרבות והספורט, בהופעה מדהימה ומקצועית עם ערך מוסף. הן חוללו על הבמה עם כסאות גלגלים והעבירו לקהל בצורה עוצמתית ביותר את המסר שגם למוגבלות אין גבולות.

שרה וואעקנין, מנהלת תחום תרבות במנהל קהילתי הר נוף סיכמה את הערב והודתה על שיתוף הפעולה הפורה בין תבונה למנהל קהילתי והביעה תקווה לשיתופי פעולה פוריים נוספים בהמשך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר